RSS

2007. december 29.

Ajándék Zoltántól


Már sokszor írtam, hogy ezt a naplót 4 éve Hannának kezdtem írni..aztán ugye a két kislány megérkezett, így 16 hónapja már hármuknak szól írásom Ez a bejegyzés édesapjukról szól most. Arról az emberről, aki megismerkedésünk óta csak azon mesterkedik hogyan szerezzen örömöt nekem, mivel lepjen meg jeles és kevésbé jeles napokon. Szóval romantikus.. Már a lánykérés sem volt mindennapi. A repülőtér hangosbemondóján keresztül hívtak az információhoz egyik hosszú utam előtt. Menyasszonyként szálltam fel a gépre.. Aztán az Alomalapítás óriáásplakátok esküvő előtt, amivel világgá kürtölte, hogy egybe kelünk. Minden szépen dokumentálva van, majd ha nagyok lesznek a kicsik, én pedig nagymama, vissza tudom keresni és mondogatom majd..apátok igazán tudta hogyan kell levenni a lábamról.
Az apropó, hogy ezt most leírom nem más, mint az, hogy idei karácsonyi ajándékomat is hosszas tervezés, előkészület előzte meg, mint később részletesen elmesálte. Személyes találkozás, hosszas keresgélés, szervezés, tervezés előzte meg ajándékom kiválasztását. Észrevette ugyanis, hogy előszeretettel nézem a Zone Club csatornáján egy stylist műsorát, aki rosszul vagy kevésbé rosszul öltözött (mindenesetre önként jelentkező) nőket szed ráncba, megmondja mit hordjanak, hogyan vásároljanak ruhát és mit ajándékozzanak el inkább sürgősen a garderobból.
Nos én egy ilyen stylist hölgyet illetve csak a szaktudását kaptam ajándékba. Januárban találkozunk aztán együtt vásárolunk és tart egy ruhaszemlét is nálam. Három gyerek után sokat változtam. Külsőm is és belsőm is. És bár Zoltán azt mondta, szerinte kifinomult az ízlésem és nem öltözöm rosszul, tudja, hogy nem vagyok teljesen elégedett a stílusommal és azt is, hogy titkon a Zone Club műsorát nézve erre vágytam. Telitalálat!
Emellett kaptam egy porszívót is és mielőtt felhördülne az olvasó, elárulom, ez se mindennapi. Elegáns, nőies, könnyed..szép darab. Zsinór nélküli és megkönnyíti a gyerekek utáni folyamatos morzsa és egyéb romtakarítást. Szinte öröm kézbe venni. Szóval emögött is gondolat van. Nemcsak az ajándékok miatt de most karácsony miatt ebből az apropóból írom le, hogy fantasztikus férjem van. Lehet, hogy rendetlen és eldobálja a zoknikat és átlép könnyedén a szemétkupacon de remekül választ nekem ruhát úgy, hogy én ott sem vagyok és kitalálja a gondolataimat, lesi kívánságaimat.
Én pedig törhetem a fejemet hogyan viszonozhatom ezt a sok figyelmességet.
Kislányaim..nagyszerű apukátok van!

0 megjegyzés: