Vakációs tervek a falon

Időnként van annak előnye is ha vállalkozást vezet az ember. Például nem kell hónapokkal korábban eldönteni mikor vesszük ki az éves nyári szabadságot vagyis lehetünk nagyon spontánok. Azok is vagyunk már ami az utazásainkat illeti de azért jó dolog várni az indulás napját, jó dolog válaszolni a kérdésre, hogy "Anya! Hányat kell még aludniiiii?".

Van egy csomó tervünk azokra a napokra is amikor éppen itthon vagyunk, amikor nincsenek táborban a lányok. Olyan programok, amikre az utóbbi hónapokban azt mondtuk, hogy na ide el kell mennünk, na ezt ki kell próbálnunk vagy éppen újra át kell élnünk, mert korábban már jártunk ott és jó volt.

Vettem hát egy nagy kartont, amire kis négyzeteket rajzoltam. Mellé írtam az áhított programokat. A lányoknak csak az a dolguk hogy egy nagy pipával jelezzék, hogy ha valamelyik program teljesült.

Mostanra már kipipálták a Holnemvolt Park-, a mozi-, a csónakázás-, görkorizás-, és a macskás kávézó rubrikákat.

A Holnemvolt Parkban- ami ugye a bezárt Vidámpark helyén létesült- minimum egy fél napot el lehet tölteni. Néhány régi vidámparki attrakció megmaradt, ezeket zsetonokkal igénybe lehet venni. A hullámvasút, a barlangvasút, a mesecsónak, az elvarázsolt kastély és a 100 éves körhinta ilyen. Van még gokart- és kalandpálya is. Gyönyörű flamingó csapatban lehet gyönyörködni, tengerimalac város lakóin mosolyogni és kecskéket simogatni vagy etetni. Hétvégenként bábszínház várja a gyerekeket. A parkból át lehet menni az állatkertbe (és persze onnan is a parkba) ám akkor már nem 500 Ft a belépő...

A Csónakázó tó az a megunhatatlan kategória. Lehet egy evezőset vagy két evezőset bérelni. Mi most a két evezőset választottuk. Mindannyian kipróbáltuk, forogtunk egy helyben, kacsákat követtünk, ringatóztunk. A tó melletti Szaft étteremben piros lábosban szaftot (mi mást) ettünk. Az étterem kicsit átalakult, szomorúan konstatáltam, hogy borsodi sörös napernyők szolgáltatták az árnyékot de azért a szaft finom.

A mozi rovatot is kipipáltuk. Igaz ott csak a kicsikkel jártam amíg Hanna video klip forgatáson volt, amit egy darabig érdeklődve figyeltünk aztán amikor meguntuk jegyet váltottunk a Mogyoró meló című filmre, ami igazán exclusiv-ra sikeredett lévén csak mi hárman voltunk a teremben.

A Cat Caféban már jártunk régebben, így tudtuk mi vár ránk. Azóta tulajdonosváltás volt és a cicák se ugyanazok. Zoltánt csak az érdekelte, hogy legyen wifi és tudjon dolgozni. Volt. A lányok viszont két sütizés és iszogatás között csak a három válogatott szép cicával törődött akikre annyira vigyáznak, hogy érkezéskor fertőtlenítővel fújják be a vendégek kezét...

És hogy milyen tervek szerepelnek még a tacepaón? Leírom szívesen:

-jégbár
-Velencei tó
-Balaton
-élményvonatozás

No és persze hagytam jó sok üres négyzetet is, hogy igaz legyen az állítás. Nyáron is szeretjük a spontalitást meg hát vár ránk családi nyaralás és a lányokra néhány izgi táborozás.