XL

Zoltán ezzel a vicces képpel köszöntött fel először. Aztán még sok minden mással a nap folyamán. Talán, hogy ne legyen olyan "fájdalmas" a negyvenedik születésnapom, talán, hogy emlékezetes legyen, talán mert érzi, hogy ez egy nő életében azért fordulópont. Mondjuk én nem élem meg olyan rosszul, bár az az érzésem, hogy egy ideig még nem esik a nyelvemre, hogy hogy negyven, pár évig, (amíg még elhiszik) csak 39 leszek. Persze, hogy örömmel veszem, amikor lazán sziával köszönnek a boltban a fruskák és a fiatal fiúk is és persze, hogy dagad a májam, amikor összecsapják a kezüket az emberek és nem hiszik el a valódi életkorom. A legnagyobb bókot a lányaimtól kaptam. Hanna annyira őszintén mondogatja, hogy szép és fiatal vagyok, hogy magam is elhiszem. Tegnap, amikor az életkorról beszéltünk zuhanyzás közben, Hanna elárulta, hogy a suliban, amikor a fiatal szóval kellett mondatot alkotni, ő azt írta le(sajnos csak) majdem, hogy "Anyukám faiatal." Nos a lelkemben biztosan. Ma hagytam magamat sodorni az eseményekkel. Pár hete Zoltán és a lányok látványosan titkolóztak előttem. Bizony már olyannagyok, hogy tudnak titkot tartani, semmi de semmi ne szivárgott ki abból, amire aztán ma fény derült.
Az elegáns ZARA hotel wellnes részlegében kezdtük a napot és bizony meglepődtem, amikor a jakucciból egyszercsak ismerős arcok bukkantak fel. Ott volt bátyám kis családjával, anyukám és Piroska barátnőm a nagyfiával. Nos, itt kényeztettük magunkat, szaunáztunk, úszkáltunk, aztán amikor rendbe szedtük magunkat, lesétáltunk az étterembe, ahol degeszre ettük magunkat a mexikói és andalúz ételkülönlegességekkel és ahol a tequilás pohárkrémből nem volt elég egy, kettő, sőt három se..
Piroskától stílszerűen Gerhard Prause 40-es vagy? című könyvét kaptam meg és egy verset, amit nagyfiával írtak nekem. Sógornőm se mindennapi ajándékkal kedveskedett. Kaptam egy különleges novellát, amelynek főszereplője én vagyok. Az Igazi ajándék a címe és bizonyosan nagyon sok szervezés, párbeszéd kellett ahhoz, hogy amikor elolvastuk, tényleg azt éreztük ez rólam szól. A ZARA hotelből a játszóházba indultunk, hogy egy szülinapi közös festéssel és tortázással zárjuk a napot. Útközben eszembe jutott, hogy 30 évesen arról ábrándoztam, hogy lesz egy saját kis kávézóm. Nos, ha az nem is lett, egy maga nemében különleges játszóház azért igen, ja és van benne kávéfőző is, hiszen a kísérőket mindig megkínáljuk egy feketével. Így aztán kiélhetem a kávéházi szenvedélyemet is. Észre sem vettem és az asztalon ott várt sógornőm XL felirattal ellátott csodás tortája. Jellemző, hogy először a méretjelzésre asszociáltam és csak két másodperccel később esett le, hogy a negyven lett ráírva csak éppen diszkréten, római számmal. Ezen aztán jókat kacarásztunk.
Itthon Zoltán arra kért, hogy szedjem elő a bőröndöket, mert elutazunk. Már éppen tiltakozni akartam, hogy hogy gondolja, hiszen Hanna iskolás, épp pár napja mondtam, hogy csodálom azokat, akik egy-egy síelés vagy utazás kedvéért kiveszik pár napra a gyereket- amikor elmondta, hogy ő már mindent lebeszélt, elintézett, úgyhogy csomagoljak. Most rohanok. Innen folytatom...

You Might Also Like

19 megjegyzés

  1. Kedves Ági, itt is és még egyszer kívánok Neked nagyon boldog szülinapot!!!!
    Örülök, hogy ennyire szépre és felejthetetlenre sikeredett a napja, hogy ilyen jól ünnepeltetek és persze nagyon kíváncsi vagyok, hova is utaztok :)))
    Zoltán tényleg a férjek mintaképe, hogy igy megszervez, lebonyolit és még titokban is tart mindent :))))
    További jó ünneplést és csodaszép napokat Nektek!!!!!
    Sok puszi Orsi

    ps. tudod, mindenki annyi éves, ahánynak érzi magát, és ha Rád nézek, sok minden eszembe jutna, de az nem, hogy "negyvenes" vagy :))))

    VálaszTörlés
  2. Isten éltessen itt is nagyon nagyon sokáig!!!

    Drága Ági,biztos vagyok benne,hogy senki nem mondaná meg,hogy negyven éves vagy!Úgy hogy bátran mondhatsz 38 at még pár évig!!!

    Zoltán isteni...!!!Várom a folytatást!:)De addig csodás időtöltést nektek!

    Puszillak

    VálaszTörlés
  3. Igazán nem lehet panaszod az életed érdekességére! :-)
    Itt is nagyon boldog születésnapot kívánok, és nagyon kíváncsi vagyok, hogyan folytatódik a történeted.
    A férjed igazi mintaférj! Büszke lehetsz rá :-) Persze csak mintafeleség mellett lehet ő mintaférj :-)
    Sok-sok puszi!
    Ildikó
    U.i.: A 30-at könnyebben elhinném :-)

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép napod(napotok) volt, az már biztos! Ez igen, le a kalappal a szervezésért, de hát nem csodálkozom én már semmin:) Zoltán sem piskóta szervezésben, ezt már az esküvőtök szervezésekor is megtapasztalhattuk!:)
    Jó utat, nem tudom hová ,de biztos, hogy valami szép és izgalmas helyre mentek! Majd írd, hogy hol jártatok, kiváncsi vagyok!!
    üdv és még egyszer boldogságosat!
    ZKriszta

    VálaszTörlés
  5. Isten éltessen igen nagyon sokáig! :)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Ági,
    Nagyon Boldog Születésnapot kívánok Neked sok-sok élménnyel az utazás során :-)
    Márti

    VálaszTörlés
  7. Boldog születésnapot, ezt
    a bejegyzésedet is megkönnyeztem! Fantasztikusak vagytok, mindannyian!!!
    Jó utat, és még sok-sok hasonlóan boldog szülinapot!
    Anikó

    VálaszTörlés
  8. Nem unatkoztatok, az már biztos!
    Kíváncsian várom a folytatást...

    Azért, hogy itt is meglegyen, még-egyszer sok boldogot!
    :)

    VálaszTörlés
  9. Orsi! Drága vagy, köszönöm.

    Timi!Jaj te meg olyan fiatal!:-)) Nagyon köszönöm neked is.
    Zoltán is azt a részt, ami őt dícséri.

    Ildikó! Köszönöm! A mínusz tízet is.

    Kriszta!A lánykérésre gondolsz? Igen, az emlékezetes volt. Azóta próbáljuk egymást meglepetéseit felülmúlni.

    MJ, Márti! Köszönöm, hogy nem voltatok restek és írtatok.

    Anikó! A blogban nem írtam, de egy párszor én is könnyeztem. Kedves vagy!

    Ági

    VálaszTörlés
  10. Kedves Ági!

    "Mikor táncolsz, nem az a célod, hogy egy bizonyos pontra megérkezz a táncparketten, hanem, hogy minden lépést élvezz míg odaérsz."
    (Wayne Dyer)

    Nagyon Boldog Születésnapot Kívánunk!

    VálaszTörlés
  11. Kedves Ági,

    Isten éltessen sokáig! Fantasztikus férjed/családod van, hogy ilyen napot szerveztek neked.
    Kíváncsian várom a folytatást. Érezzétek magatokat nagyon jól!!!
    Szerintem tényleg igaz, hogy annyi idős az ember, amennyinek érzi magát :)

    Zsófi

    VálaszTörlés
  12. Évi! Kerestem valami klassz idézetet a bejegyzésem elejére, aztán nem találtam egy kedvemre valót sem. Erre te megleptél egy igazán ütőssel. Köszönöm szépen!!

    Ági

    VálaszTörlés
  13. Emmama!

    Nagyon köszönöm!
    Igen, van benne valami bár időnként egy nehéz nap után vagy amikor nem bírok a 3 lányommal- 100-nak is szoktam érezni magam. :-))

    Ági

    VálaszTörlés
  14. (Itt is) Nagyon boldog szülinapot kívánok Ági!
    A következő 10-20-30-40 évre pedig jó egészséget, sok örömet, kalandot, élményt!
    Bulizzatok, kapcsolódjatok ki!!! (a lecke pedig majd érkezik)

    Nagy ölelés
    Glória

    VálaszTörlés
  15. Boldogságos szülinapot utólag is kedves Ági. Kívánom, hogy még sokat írj!
    Áruld el, hogy csinálod, hogy ilyen fotogén vagy? Minden képen káprázatosan jól nézel ki. Egyiken se tűnsz negyvenesnek, úgyhogy aggodalomra semmi okod. Aki meg nem mondja az bocsi de egy irigy kutya! :-))

    Heni

    VálaszTörlés
  16. Boldog születésnapot!
    Jó pihenést, remélem valami szép helyre mentek:)))

    VálaszTörlés
  17. Heni! Hű, ez nagy bók volt, főleg azért, mert egy hölgytől érkezett. A megjegyzésed második felén pedig remélem nem sértődött meg senki. Nem hiszem, hogy lenne az olvasók között "irígy kutya", bár magam is meglepődöm azon, hogy naponta hányan látogatják a blogomat és ebből hányan hagyják itt névjegyük, megjegyzésük. Eddig te sem voltál nálam gyakori vendég Heni. Köszi,hogy benéztél.

    (a fotogén szóról meg eszembe jutott egy másik ajándék, ami a szülinapomhoz kapcsolódik. Ha jól sikerül majd láthatod, úgyhogy nézz be máskor is! )

    Fáni! Kedves vagy, köszönöm!

    Ági

    VálaszTörlés
  18. Az életed XL-es, nem a korod. :)

    VálaszTörlés
  19. Blacktulip! Mergint valami "ütőset" írtál! :-))Jól indult a reggel! Köszi.

    Ági

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes