Leszokás, rászokás


A költözéssel járó rumlinak két -, Hanna szempontjából fontos dolgot köszönhetünk. Az egyik, hogy mivel nem túl gondos anyához méltóan nem emlékeztem melyik dobozba raktam cumiját és cumisüvegét, kénytelenek voltunk lemondani e két eszköz használatáról. Én lepődtem meg a legjobban, mennyire könnyen ment mindkettő nélkülözése. Eredmény: tökéletesen szabályos ivás pohárból illetve apukájának köszönhetően palackból, csak úgy póriasan (megjegyzem, sokszor segítette ez a tudománya, amikor poharat felejtettem el magunkkal vinni.) A cumit pedig maximum más gyerek szájában látja. Rémálmom volt látni saját gyermekemet 2-3-4-5 évesen is még cumival a szájában. Ezt megoldottuk. Lassan jöhet a bilire szoktatás.

A képen a garderobe szoba bútorát szereli össze Hanna, hiszen az IKEA szerint is gyerekjáték az egész...

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes