Jól-esik


Nem tudok betelni a rengeteg puszival amivel Hanna örvendeztet meg. Kérés nélkül puszit ad a lábamra, karomra, nyakamra..mikor hol ér el. Nagyon anyás lett megint ami jó érzés ugyan de kis félelemmel tölt el, mert nem tudom hogyan fog reagálni szeptemberben arra, hogy heti két nap iskolában leszek, nélkülöznie kell, ő pedig vagy egy nagyon kedves ismerősömmel vagy a bölcsiben lesz. Most folynak a tárgyalások..próbálom a legjobb megoldást megtalálni...
Esik az eső. Próbáltam kreatív lenni pedig kétbalkezes vagyok, ezért csináltam sógyurmát. Jól eljátszottam egyedül, Hannát ugyanis taszította az ismeretlen állagú trutyi. Úgy látszik még kicsi hozzá. Erre csináltam neki forgót. Az már tetszett neki amíg szét nem szakadt. Ma is esik az eső, ma is megpróbálok jó anya lenni és nem hagyni unatkozni Hannát. Lehet, hogy mégiscsak jó ötlet a bölcsi és az én kreatív ismerősöm?

A kép fűnyírás alatt készült....nyuszi beleült a fűbe

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes