Miértke


Emlékszem, gyerekkoromban olvastam vagy láttam egy mesét, aminek ez volt a címe. Egy kislányról szólt, aki unos untalan azt kérdezte MIért? Nem emlékszem a történet végére de komolyan érdekelne. Hanna ugyanis a "Ki vette?" kérdések mellett elkezdte a "Miért"-eket is és ez bizony rájöttem igancsak jó agytekervény mozgató nekem. Ugyanis természetesen elhatároztam, hogy nem válaszolok Hannának erre a kérdésre úgy, hogy" Nem tudom-kérdezd meg apádat" és azt se mondom, hogy "Csak". Igyekezni fogok mindig értelmes magyarázatot adni kérdésére még akkor is, ha első hallásra szokatlannak, esetleg idegesítőnek tűnik, hogy megkérdezi, hogy "Miért kék az ég" vagy "Miért hideg a kő" és sorolhatnám.
Be kell még számolnom Hanna mérhetetlen önállóságáról is. Ma már megtanultam, hogy időben kell felkelnünk ahhoz, hogy ne késsünk el sehonnan, Hanna ugyanis a lehető legritkább esetben engedi meg, hogy segítsek neki öltözködéskor. Mindent egyedül akar csinálni, még a tejet is ő akarja a pohárba önteni, a meséjét ő akarja bekapcsolni, azt hiszem autót is vezetne ha hagynám. Ok, ne bánom de azért elgondolkodtat, hogy mi lesz később. Még jó, hogy hamarosan érkeznek újabb gyámoltalan, anyai segítségre szoruló babák a családba. Még a végén feleslegesnek érezném magam...

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes