Nézőpont kérdése



Ezt most kaptam a Hearts at Home hírlevélben. Igen jókor jött. Biztosan nem véletlenül. Kinyomtatom és kiteszem valahová, ahol biztosan meglátom, amikor puffogok a sok szennyes láttán. Amikor mérgelődöm, hogy kezdhetem újra a konyha összepakolását, amikor a lányok helyett ágyazok be, amikor porcicákat látok, amikor legó kockába lépek és fáj, amikor azt érzem az egész napom a pakolással, rendrakással telik el és még sincs látszata, és amikor képes elrontani a napomat a felhalmozódott vasalandó holmik látványa..nos akkor ezt elolvasom, hátha segít.

Eredetiben:



* Laundry...because it means that my family has clothes to wear.
* Dishes...because it means that my family has food to eat.
* Paying Bills...because it means that we have financial provisions.
* Making Beds...because it means we have a warm, soft place to rest at night.
* Dusting...because it means we have furniture to enjoy.
* Vacuuming...because it means we have a home to care for.
* Picking Up Toys...because it means I have children to bring joy to my life.
* Homework...because it means my children can learn and progress through life.


Nyers fordításban így szól:

Szennyes...azt jelenti a családomnak van mit felvennie
Mosatlan edények...azt jelenti a családomnak van mit ennie
Számlák... azt jelentik vannak pénzügyi lehetőségeink/forrásaink
Ágyazás.... azt jelenti van puha, meleg helyünk ahol megpihenhetünk
Portörlés...azt jelenti van bútorunk, ami a kényelmünket szolgálja
Porszívózás...azt jelenti van otthonunk, amivel törődhetünk
Játékok pakolása....azt jelenti vannak gyerekeim, akik boldogságot hoznak az életembe
Házi feladat...azt jelenti, hogy a gyerekeim tanulhatnak és egy életen át fejlődhetnek

Neked segített?

You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. Igen!

    Kiteszem valahova, pont este dünnyögtem, hogy az én munkámnak sohasenincs eredménye.

    Pedig van.
    Köszi,
    Kata

    VálaszTörlés
  2. Szia Ágnes!

    Igen, segített! Épp ma este (is) elegem lett Timi asztalán található rendetlenségből. A takarítást, rendrakást már nem végzem olyan sűrűn és olyan színvonalon, mint korábban, de fortyogni én is szoktam.
    Én is köszönöm Neked, hogy mást is láthatok! :)

    Magdi

    VálaszTörlés
  3. Csak pozítivan!!!!!:)
    Nézőpont kérdése végül is:)
    amúgy tényleg jó!!!
    ez is like!!!

    VálaszTörlés
  4. Ez most nagyon jól jött nekem!
    :)
    Megjegyzem magamnak, nem csak mára...

    A képek nagyon feldobtak így korán reggel, jól esett a kávém mellett nézegetni a lányokat.

    puszilunk benneteket,
    Móni

    VálaszTörlés
  5. Szia Kata! Régen írtál nekem..Örülök, hogy ez a kis szösszenet kiugrasztott a bokorból :-) Remélem átsegít a dünnyögős pillanatokon.

    Magdi! Nagyon szívesen..én is örültem a felismerésnek.

    Ilgya! Majdnem az lett a címe a bejegyzésnek, hogy " Csak pozitívan..de aztán mégis ez maradt. Szóval teljesen egyetértek veled, csak néha mégis hajlamos az ember elfelejteni ezt az egyszerű szabályt.

    Móni! Megtisztelő hogy a kávédat a társaságomban fogyasztod el, még ha csak virtuálisan is.

    Ági

    VálaszTörlés
  6. Igen!Minden segít,ami pozitív:))És tényleg csak nézőpont kérdése minden!

    Köszi,hogy megosztottad velünk!
    Puszillak,
    Timi

    u.i.a képek tényleg üdítőek.

    VálaszTörlés
  7. Köszi! Jó gondolatok, és jókor jöttek.
    Utólagos engedelmeddel kitettem a blogomra, hátha egy kis optimizmus átsugárzik ránk is :-)
    Köszi, feldobtál vele.
    Mindig örülök, ha látom, van nálad új bejegyzés, és rögtön jövök is olvasni.
    Puszi nektek!
    Ildikó

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes