2

Hanna 2 hónapos


Hanna két hónapos, itt az idő, hogy írjak.

Hannának sok esze van. Több, mint gondolná az ember. Tudja, hogy egysszerűen elviselhetetlen amikor sír és előbb utóbb ő nyer és felveszem. Ezért aztán nincs időm olyan dolgokra, hogy takarítás, főzés vagy hogy a legalapvetőbb életfunkciókról beszéljek nincs időm fésülködni, fogatmosni. Akkor kezdtem hangosan nevetni amikor a tükör előtt állva természetesen Hannával a kezemben fél kézzel sminkeltem magam. Pontosan eltalálni a szájkontúrt és a szempilláim végét meglehetősen nehéz egy több, mint 4 kilós vagy ha jobban tetszik majdnem 5kg-os csecsemővel a karomon.Amikor végre elalszik nappal akkor kezdődik a versenyfutás az idővel, gyorsan megpróbálom utolérni magam. Ilyenkor válaszolnék az e-mailre amit tőled kaptam..

Hanna hízik, szépen nő és máris igazi nő. Hatalmas a szempillája és tudja,hogy egy mosolyától elolvad a világ.
Én viszont annál kevésbé éreztem magam a permanens kialvatlanságtól nőnek így a Maxima című magazinba jelentkeztem, hogy változtassanak át. A levelem olyan jól sikerült, hogy előre vettek a sorban és még azon a héten szombaton Bp egyik leghíresebb szalonjában találtam magam.
Az eredmény? Khmm...frizurám ideális kismama frizura, pont így nézek ki amikor kikelek az ágyból és nincs időm fésülködni. A stylist hölgy farmerszerelésbe bújtatott tűsarkú szandállal a lébamon és rafinált kiegészítőket aggatptt rám. Profi sminkem is volt. Valamelyik Maxima számában te is megnézheted. Hannát is, merthogy elkísért. Na jó..Zoltán nélkül nem tudtam volna megcsinálni az egász átváltozást, ő volt az aki Hannára vigyázott sőt amikor már nagyon kritikus volt a helyzet elautókázott fvele egészen Lágymányosig és vissza, mert a kisasszony ilyenkor alszik, megnyugszik.
Alufóliákkal a fejemen és félig kisminkelve aztán megszoptattam a kicsit..szóval nem volt egyszerű.

Azt mondtam Zoltánnak, hogy ha Hannával már sehogy nem bírunk kivisszük valamelyik Plazaba, merthogy imádja a nyüzsgést. Ezen kívül a porszívó hangja is nyugtatóan hat rá.
Sokat sétálunk a Ligetben...ezt is imádja..én pedig közben bosszankodom, hogy miért nem lehet ahogy Demszky ígérte világvároshoz méltóvá tenni a parkot. Voltunk Martonvásáron a kastély parkjában is. További bevált nyugtató módszer a gyerek hibernálása azaz megfelelő öltözet után az erkélyre való kirakása.


Végezetül szó szerint idézem védőnőm szavait amirt a gyerekről mond minden egyes látogatása után:
Anyuka..olyan eleven ez a gyerek, mint a GYÍÍÍÍK! (a gyík szót nagyon erősen megnyomva)

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes