Jár a baba jár


Kicsit elmaradtam a naplóírással, össze kell szednem a gondolataimat és leírnom Hanna fejlődését, amíg alszik.
Mindenek előtt köszönöm a gratulációkat amiket azoktól kaptam, akik látták Hanna Fókusz beli szereplését, azt a brutto 2 percet, amit családunkra szántak a kereskedelmi tv szerkesztői. És igen...tudom, hogy nekem van a legromantikusabb, legkreatívabb férjem a világon. Pont ilyennek képzeltem Hanna papáját. No..mielőtt nagyon érzelgőssé válna blogom, most már tényleg következzenek Hanna bohóságai.
Hatalmas öröm látni ahogy magabiztosan jár kicsi lányunk, többnyire úgy, hogy valamit cipel is magával. Szeret a fürdőszobában tevékenykedni, kilopni a fiókból apukája borotválkozás utáni zseléjét, talán, mert apa illata lesz tőle.
Hurrá, lányosan viselkedik. Előszobánk, ami leginkább egy kifutóra hasonlít, ideális terep Hanna divatbemutatójáthoz, merthogy imádja magára venni sálamat, sapkámat, nyakláncaimat.
A hétvégeken sok időt töltött nagyszüleivel, amíg mi új otthonunk burkolatai után futkostunk. Ilyenkor házi feladatot adtam szüleimnek, hogy mire tanítsák meg kisunokájukat. Kiváló eredményeket értek el a "Sétálunk sétálunk egy kis dombra lecsücsülünk" dalra való lecsücsülésben, illetve testrészek felismerésében.
Legközelebb a kanállal való evést kell gyakorolni, mert hajlandóság ugyan van Hannában az önálló evésre, a tehetség még hiányzik illetve némi gyakorlás kell még ahhoz, hogy nyugodt szívvel kezébe adjam a kanalat. No de ezért (is) vannak a nagyszülők.
Csapongok, de nem baj....El ne felejtsem! Elmentünk a jégcsarnokba megnézni hogyan tanul korcsolyázni Hanna unokatestvére, Nórika. 4 éves létére roppant magabiztosan csúszkál, hála oktatójának, Ricsi bácsinak, aki egyszercsak kikapta Hannát kezünkből és néhány kört megtett a cseppett sem ijedős lányommal. Egyetlen másodpercig féltettem csak, de Ricsi bácsi magabiztosan fogta hatalmas kezeivel és láttam, hogy nem fogja dobálni...így tényleg különleges élmény volt mindkettőnknek.
Csöngettek..Sonda Ipsos jött kérdezősködni..én szeretek is válaszolni nekik úgyhogy most búcsúzom, nemsokára folyt köv.
A képen Hanna telefon iránti csillapíthatatlan vágyát örökítettük meg. Lehet mobil-, hagyományos-, vezeték nélküli-, kurblis- vagy kaputelefon, Hannának azonnal kell.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes