Számok


Hanna tud számolni. No nem kivonni és összeadni..egyszerűen tízig sorolja a számokat. Nem rám ütött. Ha jól emlékszem én háromig tanítottam számolni, ő pedig ha abbahagyom mondja a következőt. A négyet az ötöt és a többit. Imád a pémztárcámban kotorászni, játszani a pénzzel. Vagy talán azt is számolja csak én nem is sejtem? Igaz minden esetben szalad és hangos kiáltásokkal keresi a zsebem, hogy azután belecsúsztassa, így aztán nem kopaszt meg nagyon.
Pénteken apukája ment érte a bölcsibe és annyira igazán apásra sikeredett ez az esemény, hogy le kell írnom röviden. Én előadáson ültem és éreztem, hogy küldenem kell egy sms-t néhány fontos instukcióval életem párjának, biztos ami biztos. Jól tettem. Hanna a benti kis mamuszában életfontosságú kispárnája és babája nélkül csücsült ekkor már az autóban. A cipőcske még hagyján de az előbb említett két tárgy nélkül nem tudom milyen hétvége elé néztünk volna. Közben persze mosolygok magamban, hogy ez olyan igazi apukás baki volt, talán nem is kellene neki nagy jelentőséget tulajdonítani. Azok, akik maguk is anyukák pedig megértik miért olyan kedves nekem mégis ez a csacska sztori.
A kép Hannát és anyamamát azaz engem ábrázol. Hanna most így, duplán hív ..Anyamama. Jó nem?

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes