Nincs (ovis) karácsony (se) süti nélkül


Rövid beszámolót tartanék az ovis karácsonyról, amire előző nap mindent félredobva és utolsó erőmmel de akkor is a kedvenc francia almatortámmal állítottam be, learatva ezzel egy igen tekintélyes méretű dicsőséget az óvónők és azt hiszem az anyukák előtt is. Zoltán azt ajánlotta egyébként, hogy vegyem elő inkább a mélyhűtőből a fagyasztott mákosrétest, süssem meg és aztán kicsit rontsam el, házias jelleget kölcsönözve ezzel a profi sütinek..mindezt úgy, ahogyan egyik kedvenc nőcis regényemben a Csak tudnám hogy csinálja-ban olvastam. De nem. Csakazértis Hannával kikevertük a hozzávalókat és reggelre büszkén érkeztünk az oviba. Nem azért mondom mert az én lányom (na azért is) de eszméletlen elegáns volt majdnem 4 évesem. Semmi csiricsáré fodor meg zsinór, semmi habos babos kollekció, mégis ünnepi. Szemet gyönyörködtető látvány volt a sok kis csinos ovist látni, majd pedig rövid verses, dalos műsorukat nézni. Aztán meghatódtunk az anyukáknak apukáknak készült ajándékok átadásakor. Ezután pedig a karácsonyfa alatt letakart, új ovis játékokat lehetett közösen kipróbálni. Hanna persze azonnal egy babára vetette magát és le sem tette távozásunkig. Remek anyuka lesz belőle. Tényleg mondtam már, hogy bárkit és bármit profin bepelenkáz? Lehet az mackó, kutya, baba, Noncsi, Eszter sőt még saját magát is amikor éppen kisbabává változik...
A játék közben a gyerekek által készített bejgliből lehetett falatozni és később a szülők remekműveit is végigkóstolni. Nosza, ki is találtam gyorsan, hogy kiteszem a faliújságra sütim receptjét, ezzel öszönözve a többieket is a süteménytitkuk leleplezésére. Ha kéri valaki, szívesen leírom az elronthatatlan, megunhatatlan, sokgyerekeseknek kifejlesztett almatorta receptjét. Gyerekekkel együtt készíthető. Állítom, hogy más az íze ha Hanna kezecskéje is részese a keverésnek. Arról nem beszélve, hogy nálunk a mosogatás akár el is maradhatna, Hanna ugyanis -egészséges vagy nem egészséges-."kinyalikázza" a tálat, pont úgy, ahogy én tettem gyerekkoromban. Gyanítom mami azaz az én anyukám a felbujtó ebben az esetben..
A kép indulás előtt készült és igen..jól látható, hogy poros a lépcső. Vagy almatortát sütök vagy felmosok..az előbbit választottam..de azóta már csillog villog minden. Rosszul osztom be az időmet..Tényleg...ha van valakinek erre valami jó receptje, szívesen veszem.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes