RSS

2010. június 13.

Hűsítő képek










Elkezdődött a vakáció. A kicsik szeptemberig nem mennek oviba, Hanna pedig már az iskolába indul ősszel. Beírattuk a kiszemelt táborokba és megpróbáljuk tartalmasan eltölteni a nyár minden pillanatát. Vár ránk sok kaland és utazás. Ezen a hétvégén felavattuk a medencét és minkét napon kifulladásig (de azért nem belefulladásig)élveztük a kellemes hőmérsékletűre felmelegedett víz hűs habjait. Miközben napoztam, gyönyörködtem a Zoltán nyakába csimpaszkodó, incselkedő, sikítozó lányokban és számoltam hányszor kiáltják hogy "Apa"! Négy másodpercenként. Bár úszni még egyikük sem tud, nagyon élvezik a pancsolást. Fagyival próbáltam meg őket kicsalogatni a vízből, mire inkább lemondtak a hideg édességről, csak hogy tovább maradhassanak. Persze engedtem nekik, azzal a feltétellel, ha megígérik, hogy nem lesznek betegek a közelgő nyaralás idejére. Megígérték. És azért kaptak fagyit is.
Később, egyáltalán nem lepődtem meg Hanna megállapításán azaz hogy "Anya! Tök jó,hogy mi itthon is nyaralunk."






11 megjegyzés:

zvajda írta...

Ülök a légkondis irodámban (még...) és itt is tkp. hűsölök, de azért ez egészen más :)

Natimi írta...

De hűsülnék veletek...:)

Puszillak,
Timi

Névtelen írta...

Hello Ági!
Nem leszek túl eredeti: Ebben én is szívesen hűsölnék.
De most tényleg! Minek mentek nyaralni? :-))
Ancs

Mónika írta...

Csereüdültetés???

:)

kata írta...

De jóóó!

Monika kérdését én is kérdezem! :)

SKY írta...

Én már nem is merek jelentkezni :):) Ági, ez a medence fantasztikus!!!

Ági angyalai írta...

Lányok! Nem is rossz ötlet! Tarthatnánk egy forró nyári napon egy fürdőzéssel egybekötött blogger találkozót. (Mondjuk Timinek és Katának kicsi sokat kellene utazni érte :-((

Natimi írta...

...ha arra fele járok beugrom egy pancsira:)!

Puszillak,
Timi

kata írta...

A közös üdültetés még jobb ötlet!

SKY írta...

Ági, én benne vagyok :):) Bár lehet, hogy előzőleg egy sorszámosztást kellene eszközölnöd a tumultus elkerülése végett :):)

Ági angyalai írta...

Hát, ha valaki segít a szervezésben, akkor tényleg megismerkedhetnénk végre személyesen is egymással. Ne aggódj Kinga, volt már itt sok anyuka sok gyerekkel egyszerre és túléltük, túlélték..

Ági