Karikák a falon

Hogy mire használjuk még nem tudom. Lehet, hogy emlékeztető tábla lesz belőle majd és cetlikkel tűzzük tele, amelyekre olyanokat írunk, hogy tornacucc, színházjegy, ebédbefizetés, úszószemüveg...

Lehet, hogy piros pontokat lehet gyűjteni rajta, mert bizony újra esedékessé vált valamiféle jutalmazó módszer bevezetése a lányok között, mert elszaporodtak a veszekedések, rivalizálások, vagyis elkanászodtak, de úgy rendesen és nálunk speciel a pirospontozós, jutalmazós módszer vált be a leginkább, bár tudom vannak a pszichológusok körében is nagy ellenzői ennek. Lehet, hogy szép kis piktogrammokat fogok gyártani, hogy senkinek se kelljen külön mondanom reggelenként, hogy mi következik a fésülködés, fogmosás után.. Lehet, hogy csak jópofa fotókkal fogjuk beborítani. Lehet, hogy mindenkinek készítek egy saját karikát. Vagy mindenkinek rögtön hármat. És ajándékba is egyet, mondjuk egy doboz gombostűvel becsomagolva. Az ötletet ha jól emlékszem az inspiraciok.hu alatt láttam, mindenesetre nem az útmutatás szerint gyártottam le, mivel a jó öreg, kiszolgált ragasztópisztolyom tönkrement. Egy sosem hordott, rugalmas anyagú, ezüst csíkkal díszített nyári pólómat áldoztam fel a cél érdekében. Erre fektettem rá az IKEA-ban meglehetősen olcsón kapható parafa edényalátétet. (Külön köszönet férjemnek, aki mérsékelt morgással illeti csak hóbortjaimat és aki első kérésre elment az előbb említett áruházba, hogy kívánságomat teljesítse és két garnitúra edényalátétet vegyen nekem) Az anyagot kivágtam megfelelő méretűre, majd ragasztás helyett tűzőgéppel jó feszesen felerősítettem. Persze lehet tarkább anyaggal is beborítani, kinek mi illik a lakásához. A sorozatgyártásra mindenesetre felészültem.

You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Ági! Köszi az ötletet! Én már teljesen tanácstalan vagyok a második lányomat illetően. Egyszerűen már nem tudtam mit kitalálni, mivel ösztönözhetném. Most ezt ki fogom próbálni. Új lendületet kaptam... :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jópofa! Az külön tetszik benne, hogy el kellett menni beszerezni az alapanyagot az ötlet kivitelezéséhez!
    Emiatt szokott Gábor is morogni, főleg mikor ilyen egyszerű szívességet kérek tőle...
    A lányok ruháinak "kiselejtezésekor" találtam, pár eddig használhatatlannak tűnő darabot, amit bejegyzéseddel, megmentettél a portörléstől!
    Jó lesz a kedvenc ruhákból készült korongokra ránézni, használatáról már nem is beszélve.
    Most már csak az IKEA-ig kellene eljutni, de a hókotró mifelénk nem jár...
    :(

    VálaszTörlés
  3. Edit! Ezt olvastad? Hátha segít:
    http://hannaeszternoemi.blogspot.com/2010/09/magatartas.html

    Sok sikert és kitartást!

    Móni! Hajrá! Végre én is adtam ötletet neked.

    Ági

    VálaszTörlés
  4. De jó ötlet. Irány az Ikea :)

    VálaszTörlés
  5. Klassz, nekem is tetszik:-)))Bár én tényleg színesebb anyaggal borítanám be. Hmmm...és sajna ha jó, ha nem jó néha elengedhetetlen egy kis "rásegítés" a fegyelmezésre. Bejöhet még az is ha van valami elérendő cél a lányoknak, pl. vágyott tárgy, kirándulás, kultúr program, nyaralás, tábor, pizsi parti stb. ezt a célt kitesszük a fal egyik végére, a másik végéről pedig elindítunk egy kis pillangót (vagy valami más csajosat, nálunk ez hajó)és ha aznap minden oké, akkor lépünk egyet a cél felé, ha "gondok" adódnak bizony hátramenetbe kapcsolunk:-)))

    Pusz

    Éva

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes