Galyatetői kikapcs a férj szemszögéből







Zoltán ma meglepett a lentebb olvasható beszámolóval, nekem pedig több se kell, rögtön idemásolom.


******************************************************************

Ez a blog Hanna és az ikrek követendő lábnyomait követi ugyebár nyomon, és mivel most hétvégére ez az én (--Zoltán--) exkluzív szerepem volt, magától értetődő (?), hogy ez a bejegyzés tőlem származik. Tehát az egész úgy kezdődött, hogy pár hete kedves barátnénkkal Henivel (a hűséges Olvasó tudja, hogy az ő fiuk - Balázs - Hanna állandó szerelme) kitaláltuk, hogy összesen 5 pici gyermek 2 anyukájára ráférne egy kis pihenés. Nos így mentek ők ketten "szinglitoursra" Galyatetőre.

Tehát alábbiakban távirati stílusban 3 gyerek és apukájuk együtt töltött 24+ órájának története:
- már az Anyuka távozása is sokkal flottabbul ment mint hittem - ui. senki nem sírt, hisztizett (sőt még Ágnes sem...)
- délelőtt játszottunk - mivel sérülés mentesen megúsztuk - utólag bevallom, hogy amolyan "apás" játékokat
- közösen vidáman ebédeltünk (csak 1 megjegyzés: az rendben, hogy az ikrek Hannánál többet esznek, de hogy nálam is...)
- amíg Hanna morzsaszinpadon volt addig ikrek aludtak még, majd együtt mentünk érte
- a délután a kerületi új játszó házban telt (ahol magától értetődően úgy tettem, mintha nekem mindennapi dolog lenne 3db (összesen 9 évesnyi) lányomra egyedül vigyázni.
- nem csak én (!) lettem fáradt estére, nagy vacsi (ismét nem csak nekem) majd fürdetés és amíg Hanna tündérien Thomast nézett ikreket lefektettem. Azt előre elhatároztam, hogy megpróbálom parallel processing -párhuzamosan/egyszerre- módon elringatni őket (ellentétben Ágnessel aki lineárisan - egymás után - mindig Noémival kezdi). Szépen ment is, két kis csöppség két vállamon már már durmogott (tkp. serdült férfi létemre azért megkönnyeztem, ahogyan a két pici simogatta egymás arcát). Majd letettem őket és Noémi szépen jelezte, hogy most akkor csak ő jönne még vissza Eszter meg mutatta, hogy ő szívesen vár még türelmesen... Nos így aludtak az ikrek el, majd Hannával extra hosszú mesét olvastunk és még átbeszéltük a napot (kaptam tőle dicséretet miszerint "csillagos ötöst ad nekem kakátlanításomra"
- vasárnap vidáman mentünk a csavargó lányokért autóval amely utat (rajtam kívül!) mindenki átaludta! Hazafelé már nem enyém volt a főszerep!!!

Összefoglaló megállapításaim:
Meglepően könnyen ment minden tényleg. Mondjuk nyilvánvaló, hogy a kevesebbet látott apjukkal teljesen másképp (vö.: jobban) viselkednek. És persze nem kis könnyebbségem volt, hiszen nem kellett takarítani, mosogatni -anyósomnak hála- főzni, férjemmel törődni, dolgozni, blogot írni (ill. azt mégis :) ) sőt igazából gyerekeket sem neveltem, csak elláttam őket. Ja és minderre előtte konkrétan 12 órányi alvással alapoztam....

Remélem Ágnes is ugyanolyan hálás nekem, hogy kipihenhetett minket mint amennyire én, hogy ilyen minőségi közös időt tölthettem közös csodáinkkal.

Zoltán a férjapa

Utóirat1: A bejegyzés címe talán magától értetődő. A 3 gyermekünkkel való törődése megszervezése előzetesen kicsit project management érzéssel töltött el. De mennyivel csodásabb mint mondjuk a Balanced ScoreCard stratégiai teljesítményértékelési és -mérési rendszer bevezetésének lemenedzselése....

Utóirat2: Azért előzetesen kaptam instrukciókat is, nem keveset. Ha nem gond idemásolom őket....

ELMENTEM…......

Kézmosás ebéd előtt

Ebédelés anya főztje. Etetésben segíteni, hogy ne csak a földre essen. (inni is adni kell a gyereknek)

Ebéd utáni alvás (tiszta pelenkában)

Gyerekek legyenek betakarva. Ringatni türelmesen. Cumi, büdös rákocska párna.Noémivel szoktam kezdeni, Eszti addig türelmesen vár.



Ébredés után inni adni és uzsonnáztatni. Sajtkrém, túrókrém, vajaskenyér..ilyesmi. Esetleg barackbefőtt, banán..



Játék estig.

Kézmosás

Vacsora. Ebéd maradéka. Tea, vagy gyümölcslé.



Fürdetés ideje alatt befűteni. Szárazra törölni a hajlatokat, hintőpor, meleg pizsama..zokni ha talp nélküli a pizsama.





Reggel



Pelenkacsere

Pizsamát le! Body, harisnyanadrág, hosszúujjas póló.

Fésülködés-frizura.



Reggeli tetszés szerint.



Ha kimentek: Bélelt nadrág, kardigán vagy pulcsi, kabát vagy overál. Hótaposó ha van hó.

SAPKA, SÁL! Kesztyű esetleg.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes