RSS

2010. március 27.

Lúdtalpas nyuszik




Ma délután alkottunk. Pont három papírtányér lapult a spejz polcon. Az orrok kupakok. Izgultam, hogy hogyan fog odaragadni, de végül ott maradt. A bajusz szívószálból készült és folyton le akart esni. Végül gyurmaragszótóval erősítettük fel. Szájat, fogat rajzoltunk. Sötét hátterű papírt kerestünk és találtunk. Csak ezután jött az est fénypontja, a talpak fehérre festése. Volt nevetés. Egyensúlyozás, csiklandozás. Lúdtalpas nyuszifülek lettek. Lavór, törölköző odakészítése ajánlatos. Kivételesen előrelátó voltam, így megmenekültünk a fehér festék okozta károktól. Viszont a ragasztó közben teljes egészében kifolyt. Kit érdekel? Kész lett. Aranyos lett. és van már holnapra is ötletem.


4 megjegyzés:

Mónika írta...

Nagyon ügyesek vagytok!
:)
Eddig én csak lúdtalpas nyuszikat láttam!
:)
Gondolom, hogy élvezték a lányok a talpfestést!
Egyszer nálunk(hasonló okokból) a kádból nem bírtam kiszedni a festéket még hetek múlva se (igaz, az olajfesték volt, ráadásul piros)
Képzelheted!
Azóta, már én is egy kis-lavórt használok ezekre a "célokra".
A napokban fogunk, mi is hasonló alkotásokat készíteni, bár-már most úgy érzem, tele van a hócipőm a húsvéttal.
:)

Ewe írta...

Az ötlet szuper!!!!:)

Az oviban tenyérnyomokból készítették az óriási kokárdát.:)

Mónika írta...

Boldog névnapot az ünnepeltnek!
:)
Pusziljuk!

Névtelen írta...

Hello! Nagyon cukik. Tetszik, hogy szakítasz időt ilyenekre, hogy van időtök együtt alkotni.

Ancs