RSS

2010. március 8.

Szultán és háreme



Minden évben jót mosolygunk azon, hogy a Zoltán névnap egy napra esik a nőnappal. Nem tudjuk megunni az ezzel való viccelődést, azt, hogy ez nem lehet véletlen. Ahogyan az sem lehetett az, hogy ma reggel, mire kinyitotta szemét az ünnepelt , az összes lánya és az egyetlen felesége ott fészkelődött mellette.. "Boldog nőnapot lányok!" -mondta. Mi pedig kórusban válaszoltuk, hogy "Boldog névnapot neked!"
Aztán azon is jókat nevetünk, amikor kielemezzük a név jelentését. Hanna is tudja már, hogy apukája neve a Szultán szóból ered és fejedelmet jelent. Viccelődünk, hogy mi vagyunk a háreme. Három lányos hárem.

Van ez a mondás, hogy "Nomen est omen". Meg vannak horoszkópok és mindenféle számmisztikák. Én speciel egyikben sem hiszek. Hiszen hogyan is lehetne jellemző minden egyes Zoltánra a miénk utánozhatatlan humora, végtelen közvetlensége, tájékozottsága, okossága, családcentrikussága. A mi Zoltánunk (hétköznap) reggel elsőnek kel és mire én kikászálódom az ágyból már készen áll a legfrissebb hírekkel. Zoknit kér, mert azt sosem találja meg egyedül, együtt kávézunk és csak ő moshat fogat együtt a lányokkal. A mi Zoltánunk reggel oviba viszi a lányokat és önként sosem mondana le erről a feladatról. A mi Zoltánunk egy csomó olyan dolgot tud, amiért egyszerre csodálják a lányok és én. Az én Zoltánomnál jobban senki nem tud megnevettetni. Az én Zoltánomat nem hívom apának, mert nem szereti ha a gyerekein kívül más is így szólítja és igaza van. A mi Zoltánunk Zoltán szinte mindenkinek, mert nem szereti ha becézik és igaza is van. A mi Zoltánunk szinte mindig itthon van fürdetésre, pénteken pedig még annál is sokkal de sokkal hamarabb pedig sokat dolgozik csak éppen nagyon hatékonyan. A mi Zoltánunknak mindig van ideje közös játékra, legózásra és minden kérdésre tud valamilyen választ. Ott van a lányok legfontosabb pillanataiban és mellettem is ha kérem. A mi Zoltánunk biztos, hogy nem felejti el, hogy négy nő várja haza. Ma, Nőnapon, Zoltán napon és holnap. Minden nap.
Boldog névnapot "uram" :-))!

8 megjegyzés:

zvajda írta...

Ágnesem: nagyon csódálatosan köszönöm szerelmetesen kedves szavaid!

És ha mivel "A mi Zoltánunk biztos, hogy nem felejti el, hogy négy nő várja haza." ezért máris eldobom a tollat (ill. a billentyűzetet) és rohanok is hozzátok haza, drága három akarom írni hárem hölgyek!!!
csók!
z.

Mónika írta...

Boldog Névnapot a "Zuradnak"
Az egyik tökéletes apa, aki női elnyomásban él???(ja, és még élvezi is)

(a másikat én őrzöm)
:)

Puszilunk benneteket!

Névtelen írta...

Hello

Boldog névnapot az "uradnak".
Szerintem ő is elég szerencsés veled vagyis veletek.
Pussz: Ancsa

Natimi írta...

Eloszor is bocsanat,odalett az ekezet a billentyumrol:(

Boldog nevnapot kedves Zoltan!

Lanyok nektek boldog nonapot utolag is!

Puszi,
Timi

VOKinga írta...

Hű de nagyon gyönyörű család vagytok! :)
Éljen a Szultánotok -és persze a nők! :)

kata írta...

Utólag is boldogságos névnapot a Ti szenzációs Zoltánotoknak!

Élevet volt a Kanári szigeteki utinapló!

Puszi,
Kata

g.Vivien írta...

Szia Ági, olvastam a cikket a Kismamában, meg is vettem a lapot. Jó hosszú, a többihez képest, büszke lehetsz magadra, én is az vagyok, hogy ismerlek. :)

Szerintem jól sikerült, próbáltam szülés előtt állóként olvasni, nem sikerült, de még így is láttam, hogy hasznos és mennyire a Te stílusod! Néhol "kismamás" a hangja, de összességében Rád lehet ismerni benne. Ügyes vagy! A következőben is lesz cikked? Állandó rovatíró lettél, vagy "csak" alkalmi?

Sok puszi, Mindenkinek ám!

Ági angyalai írta...

Köszönjük Z. nevében a köszöntéseket.

Kata, a naplót folytatom, volt még kalandunk bőven..

Vivi! Köszönöm! Lesz még több is, bizony nem unatkozom de ezt akartam hisz tudod..

Ági