RSS

2010. február 22.

Egy kicsi mozgás mindenkinek kell..



Az egészségpénztár, amelynek tagjai vagyunk hétvégén nyílt napot rendezett. A lányok nagyon várták, mert gyerektorna is szerepelt a sokféle program között, márpedig ők az utóbbi időben, főleg amióta elkészült óvodájuk gyönyörű tornaterme, nagyon szeretnek tornapapucsban és tornadresszben feszíteni. Én nagyon vártam a masszázst de előtte alávetettem magamat egy általános állapotfelmérésnek és egy stresszvizsgálatnak is. Diadalittasan jöttem ki a vizsgálóból, mert testtömegindexem szerint pont ideális a súlyom, nem tartozom a kórosan sovány de az túlsúlyos kategóriába sem. Mondom, a vizsgálat szerint, más kérdés, hogy én magam még boldogan leadnék úgy 5 kg-ot, ami reményeim szerint legkésőbb nyárra meg is lesz. Némileg meglepett, hogy az 1-100-as stressz skálán, csupán a 18-as fokon idegeskedem pedig azt hittem kiugrik a mérőműszer mutatója. Zoltánnak még ennél is alacsonyabb, mindössze 9 volt a stresszmutatója vagy mije. Azt mondta megvannak a módszerei hogyan kezeli a stresszt és úgy tűnik ez elég hatékony is...
A lányok tornáját egy ritmikus sportgimnasztika oktató hölgy, Ági néni tartotta. Volt a gyakorlatok között labda, karika és szalag. Elnézve lányaimat a következő megállapításokra jutottam:. Noémit jövőre ha úgy alakul beíratom ritmikus sportgimnasztikára, mert szuper hajlékony, már most látszik, hogy remekül koordinált a mozgása és irtó nőiesen tornázik. Márpedig a ritmikus sportgimnasztikánál nőiesebb sportot alig ismerek és történetesen egy elég nagy név, nevezetesen Fráter Viktória pont a kerületünkben tart edzéseket.



Eszter fél óráig volt lelkes, utána felvette a bohóc szerepet, lazsált vagy éppen a körmét piszkálta, lényeg, hogy kibúvókat keresett és szemmel láthatóan unta már a gyakorlatokat, azt, hogy nem csinálhatja azt amit ő szeretne, azaz semmit. Eszter egyébként guminő típus, azaz nagyon laza de azt hiszem mégsem ebben az irányban kell majd sportot keresgélni neki, hanem sokkal inkább valami vizes ágon, egyáltalán nem fél a víztől, legszívesebben egész nap pancsolna és ahhoz képest, hogy nem tud úszni elég nagy a vízbiztonság érzete. Lelki szemeim előtt már csipeszes orral látom,ahogy vízi-balettozik vagy szinkronban úszik. Persze majd kiderül mennyire érzem jól hogy vízi tündér és mennyire lesz lelkes az első igazi úszásórán, amikor az egész fejét bele kell tennie a vízbe..Mindenesetre ez is egy nőies sport, ami nekem speciel fontos kritérium.



Hanna nagyon lelkes volt, nyelvét kidugva igyekezett lépést tartani az oktatóval és a gyakorlatokkal. Hanna járt már tornára korábban, ám nem volt kedve a folytatáshoz én meg nem erőltettem. Azt hiszem Hanna sok mindenben ügyes de be kell látnom a művészi torna nem az erőssége. Nehezére esik lefeszíteni a lábfejét és bájosan suta, kissé összevissza a mozgása. Biztos vagyok benne, hogy sokkal ügyesebb lenne olyan sportban, amihez furfang és ügyesség kell. Még keressük a megfelelőt, a következő sportágválasztó programra mindenképpen szeretném elvinni, hogy kiválaszthassa a neki tetszőt és neki megfelelőt. Szeptemberben elsős lesz, most erre koncentrálunk (méghozzá igen-igen intenzíven). Kiderül, hogy a követelmény mellett jut -e majd energiája sportra is lesz e kedve a rendszeres edzésekhez vagy inkább "csak" játszana szabadidejében.

3 megjegyzés:

Natimi írta...

Hát ez a bejegyzés nagyon nagyon szép volt és szíven ütött!!Annyira szépen írtál(most is!)a lányaidról:)

Noémi,tényleg nagyon bájos és a kép alapján is igen hajlékony!!Eszter körmét piszkálva,olyan Eszteres,Hanna pedig ebben is ügyes,kitartó,annak ellenére,hogy nem ez a szíve csücske!...kezdem ismeretlenül is megismerni lányaid!:)Jó volt olvasni!

u.i.kíváncsiságomat csitítom ezzel a kérdésemmel:)))Hová pakolásztál a minap??:)))

Puszillak,
Timi

jó éjt!

sedith írta...

Bájosak, aranyosak! :) Tényleg, mindegyik olyan... magafajta!:)

g.Vivien írta...

Már hazaértetek!? :) Nem működik a freemail, pedig akartam írni mailt. :(

Szerintem Esztinek inkább valami ugra-bugrálós, futós, labdás sport lenne jó, ahol levezeti az energiáját. Persze ezek valóban még csak találgatások, kinek mi lenne a megfelelő. Hanna ész terén fog sikert sikerre halmozni.

Sok puszi Nektek!