Ha már egyszer...

...a kakasoknál is korábban ébredtek a lányok, mert eszük ágában nem volt figyelembe venni az óra átállításból nyert időt, kénytelen voltam kikászálódni az ágyból és lejönni velük az alsó szintre. És ha már egyszer felébresztettek és megnyomtam a kávéfőző gombját és éppen tejet készültem gőzölni, és jó reggelt köszöntek az előző nap megsütött tökök, fogtam a lisztes bödönt és nekiláttam, hogy megsüssem az ígéretes nevű csokis-sütőtökös muffinjaim.

A tegnapi kimenőmön olyan mozifilmet láttam, aminek a muffin sütés alatt is a hatása alatt maradtam. Eszembe jutottak epizódok, párbeszédek, képek és ki tudja? Talán ennek az érzésnek köszönhető, ,hogy életem legjobban sikerült muffinjait alkottam meg ezen a reggelen.
Mézeskalács illat szállt az egész lakásban. Reggelire ezt a langyos csodát ettük tejjel ... ha már egyszer korán keltem.
És ha már egyszer korán keltünk és Hannát az egész óraátállás kapcsán még inkább foglalkoztatja a naprendszer és a bolygók kavalkádja, akkor irány Zoltánnal a Planetárium, ahol a Nap családja című előadásban pont az ő korának megfelelően majd elmesélik mi forog mi körül és ha nem sajtból, akkor mégis miből van a Hold.
Meg azt is, hogy egy nap 24 órából áll. És még dél sincs. Vagyis nincs vége a napnak..

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Teljesen meghoztad a kedvem ehhez a filmhez. Már hallottam róla, de itt nem tudom, mikor fogják vetíteni. Igaz, évek óta nem voltam moziban, nem tudom, eljuthatok-e egyáltalán. Mindenesetre, nagyon be vagyok sózva most, és eltökéltem, hyog ha valóban megy majd valamelyik moziban, akkor úgy intézem, hoyg megnézhessem.
    Gratulálok a muffinhoz! Ide érzem az illatát!:):D És milyen klassz bejegyzést írtál!
    Amúgy én is (új idő szerint) negyed hattól talpon vagyok, és miután visszaaltattam Borót, én is a mai desszertünket, egy aludttejes-gyümölcsös tortát dobtam össze. :) MAjd megnézed!:)
    Puszillak

    VálaszTörlés
  2. Megjegyzem ezt a filmet magamnak:)Tetszene...

    A muffin tényleg jól sikerült.Jól mutatnak és biztosan finomak is!

    Ügyes vagy!

    Puszillak,
    Timi

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes