RSS

2009. október 25.

Ha már egyszer...

...a kakasoknál is korábban ébredtek a lányok, mert eszük ágában nem volt figyelembe venni az óra átállításból nyert időt, kénytelen voltam kikászálódni az ágyból és lejönni velük az alsó szintre. És ha már egyszer felébresztettek és megnyomtam a kávéfőző gombját és éppen tejet készültem gőzölni, és jó reggelt köszöntek az előző nap megsütött tökök, fogtam a lisztes bödönt és nekiláttam, hogy megsüssem az ígéretes nevű csokis-sütőtökös muffinjaim.

A tegnapi kimenőmön olyan mozifilmet láttam, aminek a muffin sütés alatt is a hatása alatt maradtam. Eszembe jutottak epizódok, párbeszédek, képek és ki tudja? Talán ennek az érzésnek köszönhető, ,hogy életem legjobban sikerült muffinjait alkottam meg ezen a reggelen.
Mézeskalács illat szállt az egész lakásban. Reggelire ezt a langyos csodát ettük tejjel ... ha már egyszer korán keltem.
És ha már egyszer korán keltünk és Hannát az egész óraátállás kapcsán még inkább foglalkoztatja a naprendszer és a bolygók kavalkádja, akkor irány Zoltánnal a Planetárium, ahol a Nap családja című előadásban pont az ő korának megfelelően majd elmesélik mi forog mi körül és ha nem sajtból, akkor mégis miből van a Hold.
Meg azt is, hogy egy nap 24 órából áll. És még dél sincs. Vagyis nincs vége a napnak..

2 megjegyzés:

sedith írta...

Teljesen meghoztad a kedvem ehhez a filmhez. Már hallottam róla, de itt nem tudom, mikor fogják vetíteni. Igaz, évek óta nem voltam moziban, nem tudom, eljuthatok-e egyáltalán. Mindenesetre, nagyon be vagyok sózva most, és eltökéltem, hyog ha valóban megy majd valamelyik moziban, akkor úgy intézem, hoyg megnézhessem.
Gratulálok a muffinhoz! Ide érzem az illatát!:):D És milyen klassz bejegyzést írtál!
Amúgy én is (új idő szerint) negyed hattól talpon vagyok, és miután visszaaltattam Borót, én is a mai desszertünket, egy aludttejes-gyümölcsös tortát dobtam össze. :) MAjd megnézed!:)
Puszillak

Natimi írta...

Megjegyzem ezt a filmet magamnak:)Tetszene...

A muffin tényleg jól sikerült.Jól mutatnak és biztosan finomak is!

Ügyes vagy!

Puszillak,
Timi