Jó érzés benne lennem

Van ez a Golden Blog verseny, amire hirtelen felindulásból beneveztem. És az esélytelenek nyugalmával írtam tovább a postokat a balatoni nyaralásról, a gyerekeim aranyköpéseiről, a házassági évfordulónk vicces ünnepléséről, az ország tortáról, a kirándulásainkról. Nem indítottam nagy kampányt, mindössze a blogomban tettem ki ideiglenesen egy szavazásra buzdító ablakot majd azon a bizonyos közösségi portálon kértem az engem bejelölő, kevesebb, mint 100 ismerősömtől, hogy voksoljanak rám. Aztán jött egy e-mail. Hogy gratulálnak , hogy a blogom a legjobb 50 között szerepel és, most izgulhatok, mert a legjobb 10 közé kerülés a tét. Kaptam kedves telefonhívásokat barátnőktől, akik elfogultan csak annyit mondtak, hogy megérdemlem... Nekik elhiszem.
A komplex kategória, amiben indult blogom elég tág fogalom. Vajon van létjogosultságom versenyeznem a többi internetes naplóval nekem, aki igazából semmi különösről nem ír, csak családja hétköznapjairól, ünnepeiről, utazásokról, kulturális és kulturálatlan programokról, örömökről bánatokról meg olyanokról, hogy mit lehet csinálni Balatonon ha esik az eső, hol van a legeredetibb játszótér és miért jó Tabajdon mezítláb lenni?... Hogy színesebb legyen a blog, megosztom az olvasókkal kreatív ötleteimet, kész műveimet én, aki eredendően kétbalkezes vagyok és akad benne néhány kényelmes kirándulás tipp, jó könyv és sütirecept is. Ennyi. És most nem tudom, hogy azok, akiknek újra szavazni kell az ötven versenybe maradott közül ötre és véletlenül ide téved,mit gondol elsőre?
Őszintén remélem, hogy lesz aki itt ragad és elolvas pár bejegyzést, sőt vállalja arcát és rendszeres olvasóm lesz. Akkor már megérte. Akinek tetszik a sokak által csak "ágisnak" nevezett stílusom. Vagy azért mert maga is anya, vagy azért mert csak ezután lesz az.
Biztosan akad pár olvasó, aki legyint és azt gondolja, tévedés történt, ez nem az, amire gondoltam. Hogy gyengécske blog és semmi keresnivalója a többi szuper eredeti között. . Van, aki azt gondolja ilyet ő is tud, az övé sokkal jobban szerkesztett, választékosabb, alaposabb, közérdekűbb és nem utolsó sorban érdekesebb. Hogy ezeket a sorokat most neki kellene írnia. Lehet, hogy igaza van. Mi van ha jövőre ő fog ugyanígy, mint most én, a számítógép előtt ülni és azon gondolkodni, hogy vajon tényleg kell -e, hogy írjon erről valami "ütős" szöveget, amitől aztán majd azt várja, hogy az első tízben is ott nevessen, vagy egyszerűen csak folytassa ott, ahol abbahagyta.
És bár dagadna a májam a büszkeségtől, én maradok az utóbbinál. Kikívánkozik ugyanis belőlem, az első iskolatáska története és adós vagyok a párizsi, normandiai utazásunk kalandjaival is. Le fogom írni, hogy az általam imádott párizsi kávézókban miért érdemes a pultnál elfogyasztani a kávét és hol a legfinomabb a forró csokoládé. El kell mesélnem, hogy gyerekkel hogyan érdemes felfedezni a fények városát és azt is hol érdemes megnézni testközelből a normandiai sajtkészítés mozzanatait. Kell még írnom a vakációs füzetről, amit idén már három példányban kell elkészítenünk. Hogy mit ragasztunk bele és miért jó, hogy Hannának ez a harmadik ilyen kötete. Jó lenne végre lejegyezni a Tűzraktérben lévő gyerekprogramon tett látogatásunk pillanatait is és a három sütemény receptjét, amit közösen készítettünk el. Semmi különös. Nekem mégis a legérdekesebbek. Aki pedig figyelmesen olvas, mindig talál valami morzsát, amit magával vihet. Nekem ennyi a célom vele.

Most pedig (f)elmegyek!

You Might Also Like

15 megjegyzés

  1. Gratulálok! Te tényleg megérdemled! :) Remélem, nekem is elhiszed!:)
    Puszi

    És a továbbiakban azok döntenek, akik kipipálták a zsűriben való részvételt is?

    VálaszTörlés
  2. Ja, még annyit...
    23.-nak lenni 50 közül úgy, hogy a nevezések száma adja meg a sorrendet, nem semmi Ágnes! Sokan szeretnek, az biztos, emrt van miért!:)

    VálaszTörlés
  3. Hidd el, megérdemled. Régóta olvaslak, régebben, mint ahogy a követőddé is váltam.
    Lelkiismeretes zsűritagként beleolvastam mind az ötven blogba. Volt, amiből elég volt pár sor, volt, ahol több bejegyzést is elolvastam, de szerintem a tiéd a legjobb a bejutottak közül!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon megérdemled Ági!!!!Gratulálok!!
    És köszönjük a sok apró "morzsát" amit elszórsz nekünk!!!A házassági évfordulótok alakalmából is szerettem volna gratulálni,de valami technikai hiba folytán nem sikerült...remélem ezúttal több sikerem lesz.
    Továbbra is hű olvasód maradva:Ildikó

    VálaszTörlés
  5. Edith! Kriszta! Ilgya!

    Kezdem elhinni. És köszönöm nektek (is).


    Edih! Azt honnan tudod, hogy 23. vagyok a mezőnyben?

    Ági

    VálaszTörlés
  6. Szívből gratulálok! :) Megérdemelted. Kíváncsian várom a végeredményt... Bár, van egy tippem. ;)
    puszil,
    éva

    VálaszTörlés
  7. Na, én megint itt....
    Ágnes, vár nálam egy játék.:)

    Hogy honnan? Hát megszámoltalak (remélem, jól számoltam) az ötvenes listában.:D
    (http://goldenblog.hu/2010/50-es-lista-a-komplex-blogok-kategoriajaban)

    VálaszTörlés
  8. Éva! Te is az elfogult csapatba tartozol! Úgy meg nem ér! :-) Köszönöm mindenesetre.

    Edith! Jó kérdések, van amilyikre nem is merek válaszolni. Na majd ha lesz ihletem.

    A sorrend: az nem abc sorrend? :-))
    Mert aszerint a H betűvel valóban 23. vagyok.

    Ági

    VálaszTörlés
  9. Gratulálni azért lehet, elfogultaknak is???
    :)

    Ha visszaemlékszünk a gasztroblogok győzteseinek listájára, akkor nem sok jóval kecsegtetlek...
    (emlékszel mekkora felháborodást váltott ki a bloggerek körében?)

    Az első 50-be bekerülni is szép teljesítmény volt!

    Remélem, EZ a goldenblog most más lesz!

    :)))

    VálaszTörlés
  10. Ágnes, bocs', én tényleg nem figyeltem, hogy ábécérendben vannak a blogok, hanem készpénznek vettem amit a lista fölött írtak: "az 50-es listát nem mi válogattuk össze, hanem a nevezések száma alapján alakult ki." Nos, ez biztos így van, de miután kialakult a lista, ők ábécérendbe tették, és ez megzavart engem.
    Ne haragudj! de szerintem te a 10 között is ott leszel!:)
    Azt is megérdemelnéd!
    Puszi

    Várom a válaszokat!:)

    VálaszTörlés
  11. Szerintem is megérdemled! Ettől függetlenül mi, olvasók, annak is örülhetünk, hogy írod a blogot, mindegy, hol végzel, akik olvasnak, azért olvasnak, mert van MIÉRT. És innentől mindegy, hogy a zsűri ezután hogy dönt, az a sok-sok olvasó mind TUD valamit! Ettől függetlenül én nagyon drukkolok, mert sok munkád van benne, tartalmas blog, mindig szép stílusban, olvasmányos, szóval, lenne helyed az első tízben! :-))
    Drukk-drukk! :)
    (ja, én természetesen mindenképpen olvasni foglak, akárhogy is alakul a végeredmény! :) )
    Puszi!

    VálaszTörlés
  12. Nyaralásból hazaérve egy angyalka várt rám!Köszönöm, tüneményes!
    GRATULÁLOK
    - a 9 évhez és még sok "boldogot" kívánok!!
    - a goldenblogos 50-es listába kerüléshez! Nem tudom mennyit számít, de én is zsűritag lettem!:)
    Marcsi

    VálaszTörlés
  13. Szia!

    Örülök, hogy rám találtál és Én ezáltal Rád! Mónikának (Zsófi és Luca) küldtem egy levelet, hogy továbbítsa Neked, ha tudja az elérhetőségedet. Most átböngészem a blogodat... :)

    VálaszTörlés
  14. Szívből gratulálok! Megérdemelted! :)

    VálaszTörlés
  15. Szia Lepkevár!

    Köszönöm szépen. Azt is, hogy a blogomra repültél , hogy a rendszeres olvasók közé szálltál.

    Ági

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes