Okos

Az utóbbi időben, ha lehet, a szokásosnál is gyakrabban nézünk össze Zoltánnal, amikor Hanna választékos beszédét hallgatjuk. Felkapjuk a fejünket ha valami különlegesen szép szófordulatot használ, ha mondatába beépíti a korábban hallott, korához képest talán kicsit bonyolult szavakat. Meghökkent a logikájával, vág az esze, mint a beretva, vagyis egyre okosabb. A ma reggeli párbeszédet gyorsan lejegyzem, hogy el ne vesszen, ez egy pici minta abból, hogy mire is gondoltam pontosan, amikor azt írtam, hogy a szokásosnál is többször nézünk össze -méghozzá nagyon nagyon büszkén- Zoltánnal:



A repülőtérről hazaértve nemcsak saját pákosztos macskánk várt bennünket, hanem egy ismeretlen kiscica is. Miközben őszintén remélem, hogy nem szokik hozzánk, mert egyrészt Sziréna macskánk nagyon féltékeny rá, másrészt, nekem is untig elég egy állat tartása, azért úgy gondoltam nevet mégis illik adni neki.


-Hannácskám. Találj ki valami jó nevet a cicának!

-Legyen Picur!

-De Hanna, szerintem az nem annyira szerencsés választás, mert ha megnő, már nem illik rá olyan jól, mint most.

-No de anya! Emlékezz csak a Pont Neuf hídra! Hiszen a neve azt jelenti új híd, közben pedig a legrégibb híd Párizsban.




Nem volt rá válaszom.
Magamhoz öleltem és puszilgattam az én csavaros eszű, nagyszájú tízen pár nap múlva iskolás nagylányomat!

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Hát, nem semmi! Még én is megpuszilnám...:) Mert büszke már amúgyis vagyok!:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Hello Ági!

    Rég jártam nálatok, kicsit hosszúra nyúlt a vakációm.
    A képet elnézve megállapítom, hogy nemcsak okos Hanna, hanem gyönyörű is. Ezen a képen különösen.
    Várom a Franciaországos beszámolódat nagyon de nagyon.

    Hali Ancs,

    VálaszTörlés
  3. Tényleg okos és nagyon vág az esze!!:)

    Anettnek tetszik a kép Hannáról:)-itt ül mellettem:)

    Puszilunk,
    Timi és Anett

    VálaszTörlés
  4. ... és milyen igaza van. ;)... és ez a kép nagyon jól sikerült róla!
    Izgatottan várom a franciaországi beszámolót, különösen a Párizsról szólót... :)
    puszil,
    éva

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes