RSS

2009. november 9.

Címlaplány

Hanna a tudtom nélkül belemászott majdnem minden XVI. kerületi lakos postaládájába.
Éppen anyuhoz csengettem be, amikor az egyikből kikukucskált. Először nem tűnt fel, hogy ő az. Milyen helyes kislány gondoltam és lapozni készültem.
-De hiszen ez az én Hannám! -kiáltottam fel! Mit keres az Itthon magazin címlapján? Közelebbről megnéztem és rájöttem, hogy a kép a Varázsoviban készülhetett, a szüreti játék alatt. Ollóval éppen szőlőszemet szedeget. Nagyon koncentrál, nagyon figyel, nagyon csillog barna szeme.

Remélem kislányom sokan elmosolyodnak, ha rád néznek..



3 megjegyzés:

Natimi írta...

Biztosan:))

Nagyon helyes a képen!

Puszillak,
Timi

sedith írta...

Gratulálok! Kész sztár már a lányod!:) :):) Anyukája után, persze! (Végül megtaláltam az ideális férjes cikket!)

g.Vivien írta...

Nem semmi! :) Remélem, begyűjtöttetek az újságokból egy párat? :)

Nagyon jó volt látni Benneteket tegnap, köszönjük a látogatást! Remélem, még sűrűn megismétlitek!

Puszi Nektek!

Vivien és családja :)