Katicás meghívó


Már tavaly eldöntöttem, hogy a kicsik következő születésnapjára az egyik gyerekes blogon látott édes, ötletes katicás meghívót készítem el. Még akkor is ha időigényes és Zoltánt meg kellett kérnem, hogy két útja között hozzon a papír írószer boltból jancsiszeget, és a biztonság kedvéért, -mert ugye férfi-, azt is elmondtam, hogy van ahol milton kapocsnak ismerik ugyanezt. "Igen, életbevágóan fontos"-válaszoltam a telefonba kérdésére.
Volt egy vagy két nap, amikor arra gondoltam, hogy majd jövőre lesz katicás meghívó, idén az iskolakezdés stresszes napjaiban nem lesz időm, kedvem, erőm ezzel bíbelődni, de amikor elkészítettem az első prototípust, ami osztatlan sikert aratott a lányok körében, nekiálltam a többinek is és nem tudtam abbahagyni.
A katicák egyébként szándékosan nyolc pettyesek, egyik oldalán is négy, a másikon is ugyanennyi, hiszen a kicsik szombaton pont ennyi idősek lesznek. A szárnyak alatt pedig olvasható a szöveg, hogy szeretettel várjuk a kedves meghívottat egy olyan buliba hozzánk, ahol lesz szivárványos kendő, sok zene és ének, közös játék, persze arcfestés és a bájos és kedves (egyébként civilben ikres édesanya) Zsuzsmó bohóc.
Remélem örömmel fogja majd a kezébe a meghívót minden kisgyerek. A kicsik nagyon büszkék, hogy nem hétköznapi lett. Nektek hogy tetszenek?

You Might Also Like

9 megjegyzés

  1. Gyönyörűek lettek!!!! ügyes vagy!!!
    puszi,Szilvi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jópofák, igazi csajos meghívók!:)Kriszta

    VálaszTörlés
  3. Imádom imádooooooooom!!! Tavaly már én is néztem és már akkor elhatároztam hogy ilyen lesz az én lányom meghívója is - katica a jele!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Ügyes vagy, nagyon jó ötlet, hogy nyolc pettyesek lettek!!!
    :)

    Előre is köszönöm a lányok nevében!
    :)))
    (már alig várják a napot!)

    VálaszTörlés
  5. Hűűű, de klassz! Ugye nem baj, ha Én is ellopom???

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen, örülök, hogy nektek is tetszik.

    NőiCsizma! Naná, hogy nem baj, ha lekoppintod. Ezért (is) írom a blogot. A végeredményt majd kéretik bemutatni.

    Ági

    VálaszTörlés
  7. Nem hiszem el! Már egy hete, amikor csak van időm (mondjuk nincs túl sok mostanában) böngészem az internetet ötletes szülinapi meghívó miatt.Megtaláltam, köszönöm!
    Holnap beszerzem a hiányzó hozzávalókat-vagy ezt az ötletet is lekoppintva telefonon leadom a rendelést :)
    Marcsi
    ui:tudom, iskolakezdés, szülinap és még biztos sok minden, de én nagyon várom a Párizsi élményeket!

    VálaszTörlés
  8. Marcsis! De örülök, hogy másolásra méltónak tartod őket. Lehetne méhecskés is, de az bonyolultabb meg nem is annyira szeretik a gyerekek. Eszterem kifejezetten utálja őket, már pár megcsípte..

    Nem felejtettem el a franciaországi beszámolót se, nagyon kikívánkoznak már belőlem is az élmények. Úgy érzem hamarosan utolérem magam és akkor elkezdem. Csak most tényleg kicsit felgyorsultak az események.

    Ági

    VálaszTörlés
  9. Nagyon klassz az ötlet,de még inkább a végeredmény!!:)

    Ügyes vagy!A nyolc pötty tényleg találó:))

    Szívesen részt vennék még én is egy ilyen szivárványkendős,arcfestéses bohócos szülinapi bulin:))

    Várom a beszámolókat,ezt is és a párizsi beszámolóra is fáj már a fogam!Reméltem,hogy mire hazaérek már repülhetek is Párizsba-általad.

    Ennek ellenére jól esett olvasni Hanna iskolakezdéséről is.Megyek is kommentellni oda is:)

    Puszil,
    Timi

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes