Lelkifröccs



Még Zoltán volt kolléganőjétől, Anettől kaptuk a karácsonyi üdvözlőlapot. Egy zöld kis cédula is volt mellékelve a jókívánságok mellé. Nem hiszem,hogy véletlen, hogy pont most került a kezembe, viszont hiszem, hogy sokaknak nem ártana elolvasni a kis szöveget. Naponta kétszer..de lehet többször is..
Én is ezt teszem.

Karácsonyi szeretethimnusz


Ha a házamat fenyőágakkal, gyertyákkal, égőkkel és csilingelő harangocskákkal díszítem fel, de a családom felé nincs bennem szeretet, nem vagyok egyéb, mint díszlettervező.
Ha a konyhában fáradozom, karácsonyi süteményeket sütök kilószámra, ízletes ételeket főzök, és az evéshez csodálatosan megterített asztalt készítek elő, de a családom felé nincs benne szeretet, nem vagyok egyéb, mint szakácsnő.
Ha a szegénykonyhában segédkezem, az öregek otthonában karácsonyi énekeket, és minden vagyonomat segélyként elajándékozom, de a családom felé nincs bennem szeretet, mindez semmit nem használ nekem.
Ha a karácsonyfát csillogó angyalkákkal és horgolt hópelyhekkel díszítem fel, ezernyi ünnepen veszek részt, a templomi kórusban énekelek, de Jézus Krisztus nincs a szívemben, akkor nem értettem meg, miről is szól a karácsony.
A szeretet félbeszakítja a sütést, hogy a gyermekét megölelje.
A szeretet hagyja a lakásdíszítést, és megcsókolja a házastársát.
A szeretet barátságos az idő szűke ellenére is.
A szeretet nem irigyel másokat házukért, amiben jól kiválasztott karácsonyi porcelán és odaillő asztalterítő van.
A szeretet nem kiált rá a gyerekekre, hogy menjenek már az útból, hanem hálás érte, hogy vannak, és útban tudnak lenni.
A szeretet nem csak azoknak ad, akiktől kap is valamit, hanem örömmel ajándékozza meg épp azokat, akik ezt nem tudják viszonozni.
A szeretet mindent elvisel, mindent hisz, mindent remél, mindent eltűr.
A szeretet soha el nem múlik.
A videojátékok tönkre mennek, a gyöngysorok elvesznek, a számítógépek elavulnak.
De a szeretet ajándéka megmarad.


Ismeretlen szerző

You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. Ez annyira gyönyörű volt, hogy csak na! Le is másolom magamnak, nem baj, ugye?

    Azt hittem, Nono tett valamit, de már tudom, nem neki szólt a versike...

    Puszi Nektek!

    VálaszTörlés
  2. sziasztok!
    köszönöm ezt a szép lelki ajándékot tőled..én is továbbadom, ha nem baj:)

    VálaszTörlés
  3. Valóban gyönyörű és milyen igaz! Már az este is olvastam valakinél és akkor is megérintett. De azért, ugye, lehet kedveskedni a szeretteinknek finom sütikkel, ételekkel?;):)

    VálaszTörlés
  4. Küldjétek csak tovább.
    Edith, neked pedig nemhogy lehet, de kötelező sütni főzni. Hiszen boldoggá tesz!
    Ágnes

    VálaszTörlés
  5. Ez gyönyörű!És tényleg ajánlatos többször elolvasni,hogy mélyen megmaradjanak bennünk,mert sajnos olykor hajlamosak vagyunk elfeledkezni ezekről az igazán fontos dolgokról!

    Köszönöm ezt a csodálatos ajándékot Ágnes!

    Puszillak,
    Timi

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes