RSS

2009. május 24.

Eszter napja


"Ma van Eszterem névnapja, bár még nincs felhajtás körülötte." Így kezdődött egy évvel ezelőtt írt bejegyzésem. Idén sincs nagy felhajtás, nem halmozzuk el ajándékokkal, de reggel ő választhatta ki melyik csészéből inná a kakaót és Hanna,- aki a családban a névnap felelős- is elénekelte az ilyenkorra tartogatott dalát. Ez a nap arra is jó, hogy felidézzük lányiank névválasztásának történetét. Eszembe juttatja, hogy viszonylag gyorsan és teljes egyetértésben döntöttünk úgy Zoltánnal,hogy ikerlányaink egyikét Eszternek nevezzük el. Nem bántam meg, remélem ő is szeretni fogja. Vajon hányszor ejtem ki nevét egy nap? Nem tudom, de gyönyörűen cseng valahányszor megteszem.
Eszter(ke), Eszti(ke), csillagom, boldog névnapot!

6 megjegyzés:

sedith írta...

Boldog névnapot "kicsi" Eszter!!!:)
Edith és a lányok

Katóka írta...

Legyél nagyon boldog Kicsi Tündér!
Nekünk is ünnep a mai nap, Édesapám 75 éves lett!
Ölelés az egész Világnak: Katónéni

éva írta...

Isten éltesse a kicsi Esztert! :)

Annás írta...

Nagyon boldog névnapot kívánunk!
Annásék

Vera írta...

Kicsit megkésve, de nagyon boldog névanpot a kics lánynak!
nekem is nagyon tetszik ez a név, sajnos Janinak volt több nem túl kedves Eszter ismerőse, ami véleltlenül alakult ígx az életében, így ő nagy határozottsággal húzta ki az általam összeállított listáról az Eszter nevet. Azóta persze meg vagyok elégedve a 3 másik névvel is, de kétségtelen, hogy Eszterem nem lett.
De nektek van egy gyönyőrű Eszteretek, és ez a lényeg! :)

Vera

sedith írta...

Szia, Ági, a gasztroblogok "világában" az a szokás, hogy ha ír valaki neked megjegyzést, ugyanott válaszolsz neki. Valahogy illetlenség nem reagálni a legapróbb hozzászólásra is. Nos, ezt betartva, én is oda válaszoltam neked a tegnapi megjegyzésedre. Csak felhívtam a figyelmedet erre, mert abszolút nem valószínű, hoyg különben visszanéznél ugyanahhoz a bejegyzéshez.:)
Puszillak benneteket sokszor!

Jaj, és még valami, amit már sokszor le akartam neked írni. Bár magát a naplómat többetek javaslatára indítottam, azt, hoyg felfedeztem a fentebb említett "világot", a gasztroblogokat, azt neked köszönhetem. Te írtál egyszer Lorienről és a karfiolleveséről, és innen aztán minden következett szépen sorjában. :) Úgyhogy, valóban, KÖSZÖNÖM is Neked!!! :)

Jutottál valamire miccsügyben? ;) És puliszkát végül ettetek?