Ördögfióka


Tudományosan dackorszaknak hívják, én csak ördögfióka korszaknak nevezem azt, ami Hanna viselkedését jellemzi. Néhány napja ugyanis szinte minden nap próbára teszi türelmünket, tűrőképességünket, idegeinket, következetességünket azaz az összes olyan tulajdonságunkat, amivel egyébként , mint mindenki más, mi is hadilábon állunk. Én pedig felteszem magamnak a kérdést, hogy mi vagy ki rontotta el az eddig könnyen kezelhető, angyalkámat. Szakemberektől, könyvektől várom a választ, miközben tisztában vagyok azzal, hogy ezt csak én/mi tudjuk megoldani és hosszú folyamat lesz. Megint tanulunk valamit Hannától. Felfogom egy újabb leckének, egy megoldandó feladatnak. Jó ez így és közben arra gondolok, kitapossa az utat az ikrek előtt. Két év múlva két oldalról érkezik majd a hiszti, edzésben kell maradnom. Igaz a puszik is két oldalról érkeznek majd.. a harmadikat Hanna adja majd a homlokomra...férjemnek mi marad? Várom ezeket a pillanatokat...huss..el is zavartam a bárányfelhőket..
Hanna most a szó hallatán elkezdené szavalni, hogy ...Felhő, felhő tarka felhő..hullik belőle az eső. de ha füle, farka van, akkor bárányt rajzoltam..

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes