December 24.


Igazán hálás vagyok férjemnek, aki kitalálta, hogy a nyugodt(abb) karácsonyi készülődés érdekében elviszi legnagyobb lányunkat az Állatkert mellett lévő igen színvonalas játszóházba. Ennek és az ikerbabák toleráns viselkedésének köszönhetjük ugyanis, hogy a karácsonyi menü kiválóan sikerült és a lakás is teljes fényében ragyogott gyertyagyújtásra.
A lazacért és az ünnepi gyümölcs salátáért sok elismerést zsebeltem be. Hannának ezúttal nem kellett könyörögni, hogy délutáni alvását megejtse. Tudta, hogy ébredése után azonnal megnézheti mi minden került a karácsonyfa alá.
Így is lett. Saját kifejezésével élve főzőkonyhára vágyott (van másmilyen is?) és ezt kapott. Ezen kívül mesekönyveket és áhított TeleTubbie figurái közül egyet. Sajnos a nevét nem tudom, én képtelen vagyok ezeknek az idétlen figuráknak, amelyeknek csak a színe különböző , megjegyezni a neveit.
Az este további része természetesen a játszás és közös éneklés jegyében telt el és ezúttal ne csak karácsonyi dalokra gondoljatok, henem slágerekre is, merthogy férjemtől egy kareoki berendezést kaptam, hogy kedvemre kornyikálhassak majd két szoptatás közben. Terápia azt hiszem.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes