Eltelt...


...4 hónap a két kis csoda születése óta, és mára kiderült, teljesen különböző a vérmérsékletük. Eszter, a könnyen kezelhető, mindig mosolygós, nyugodtabb baba, bár ha oka van rá, dobhártyarepesztő hangot produkál. Tényleg nem hallottam még ennyire erős hangot kisbabától..
Noémi a folyton nyugtalan, a hisztis, az akaratos baba lett, aki addig nem nyugszik, míg nem teljesül akarata.
Ha most látnátok őket, már komoly fejtörést okozna melyikük kicsoda, ugyanis Noémi behozta, mitöbb kicsit le is kőrözte súlyban Esztert. Köszönhetem a tápszernek, amihez azért voltam kénytelen nyúlni, mert a kisasszony megelégelte a szopizással járó hercehurcát, erőfeszítést és a könnyebbik utat választotta. Természetesen nem hagyom magam csak úgy lekoptatni. Először mindig anyatejet kap és csak utána adom oda a "kábítószerét", aminek elfogyasztása után úgy szuszog,mint egy kis Buddha. Eszter szerencsére anyatej függő maradt, bár alkalmanként ő is kap Noémi kedvenc csemegéjéből.
Szóval ha csak annyit jegyzek meg, hogy édesanyám, aki pedig gyakori vendég nálunk, összekeveri unokáit, azzal elárultam mekkora is lett az a hasonlóság, amiről az előbb beszéltem.
Egyre több időt töltenek ébren én pedig próbálom tartalmasan eltölteni velük az időt, és csak gyönyörködöm, gyönyörködöm bennük.
A csatolt képen kettő hónaposak , és a Kismama magazin fotósorozatából az egyik kedvencem, igaz nem ez jelent meg a januári számban. Akit érdekel , ott olvashat rólunk. Ez volt a reklám helye..

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes