Ugrálóház







Már hetekkel ezelőtt azon törtem a fejemet, hogy mivel lephetnénk meg kis kétéveseinket. Mi az amit a legjobban szeretnek mostanában csinálni, ami boldogságot okoz nekik. Aztán a homlokomra csaptam..hát ugrálni. Ugrálni az ágyról és az ágyon, ugrálni a fűben, ugrálni bárhol. Hát akkor béreljünk egy ugrálóvárat. Mielőtt valaki azt gondolná, hogy ez valami hihetetlen költséges móka, elárulom, hogy két, megunt játékuk vaterás eladásból máris összejött a bérleti díj, arról nem is beszélve, hogy egy befutott cukrászdából vásárolt torta..kettő, mert ugye ketten vannak, csaknem ugyanennyibe került volna. Így maradt a Tesco torta és szomorúan, -merthogy nem kedveljük az említett bolthálózatot- de be kell látnunk, hogy igencsak ízletes volt a gesztenye és sacher torta, olyannyira, hogy Hanna máris hasonlót rendelt magának, decemberi szülinapjára.
No de kit érdekelnek a piszkos anyagiak, amikor azt láttam, hogy ennél találóbb vagy nevezzük csak telitalálat meglepetéssel nem is szolgálhattunk volna. Ha láttátok volna ti is a két kicsi no meg a nagy arcát, azt a boldogságot, hogy az amúgy nem túl nagy kertünk harmadát egy csúszdás ugrálóvár foglalja el. Hanna sem érezte, hogy a buli csak a kicsiknek szól, fáradhatatlanul mászott, ugrált, csúszott, vetődött és mutatta a rossz példát ártatlan testvéreinek, akik képességeikhez mérten és még azon túl is követték nővérüket. Nem bírtam ki persze, hogy ne másszak be én is, szemem átsiklott a "10 éves korig" és valamilyen súlykorlát feliraton és az sem érdekelt hogy kissé megbillent az egyébként igen masszív váracska.
Aztán lassan érkezni kezdtek a vendégek. Meghitt, kis zsúrt terveztünk de utólag visszanézve a lépcsőn készült csoportképet, valahogy mágis sokan mosolygunk a fényképezőgép lencséjébe. Itt voltak Heniék, unokatestvéremék. Anyukám is velünk ünnepelt és a babysitter is megölelgette a lánykákat aztán persze azonnal munkára fogtam és megkértem, hogy csináljon -azzal az utánozhatatlan kézügyességével- szép , ünnepi frizurát a lánykáknak. Denise fotózott, amiért irtó hálás vagyok, mert bevallom arra már nem jutott volna energiám, és örökre bánnám, hogy nem tudtam megörökíteni a legértékesebb pillanatokat. Így azonban csak annyi dolgom akadt, hogy mazsolázzak a legjobbakból.
Élveztük a kora őszi napsütést, azt, hogy végig a kertben lehettünk.
Egyébiránt annyira elfáradtam a buli végére, mintha csak én is egész nap ugráltam volna. Na jó..a házban azért ugráltam a magam módján, pedig hála az égnek a vendégek már nemcsak engem ismernek, hanem azt is hol találják a kiskanalat, a poharat, a szemetest, a kockacukrot, a mosdót, az ollót és azt is elnézik ha a felszolgált cappuccinók közül kettőből csupáncsak a kávé hiányzik, (a tejhab viszont remek volt). A kölyökpezsgőt elfelejtettük kibontani így eltettem Hanna születésnapjára és a pálcikás jégkrémek is a fagyasztóban várják sorsukat. Szóval a szokásos, sutára de annál viccesebbre és gyereksikongatásokkal gazdagra sikeredett kis csodáim (mert lehet, hogy már unalmas, de bizony még mindig alig hiszem el, hogy kettő kislánykám született egyszerre) második születésnapja.
Igyekszem a következő bejegyzésemben csakis róluk írni.

You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Utólag is nagyon boldog 2. szülinapot Eszternek és Noéminak:)!
    Nagyon klassz ötlet volt az ugrálóvár, szerintem nincs olyan gyerek aki ne szeretne ugrálni:)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Kedves, drága Ágnes!!!!:)

    Millió puszit küldök külön és sok-sok szeretettel, tiszta szívből kívánom, hogy mindig ilyen boldog harmoniában és egészségebn teljen pici lányaitok élete!!!!:):) Mekkora nagy lányaitok vannak!!!:))) És milyen gyönyörűek. És milyen szép az anyukájuk! Milyen jó a színe a hajának és milyen hihetettlenül kék a szeme!!!! Naháááát!!!!!:))))))Annyira jól sikerült Rólad az a kép!!!!!:))))
    Be kell vallanom, a teszkós sacher torta a nekünk is a kedvencünk lett.....:)))))) Mindig veszünk egyet egy épp aktuális szülinapra:))))
    Szuper a bejegyzésed!!!!!:)))

    Íme a naplóm címe:

    http://lanyfiulany.blogspot.com/

    de ez sem a végleges, mert találtam egy másikat. Annak ez a címe de azt még most fogom formázni:)))

    http://lanyfiulany.freeblog.hu/

    Millió puszi Nektek!!!!:)))))

    Evelin

    p.s. Nagyon tetszett a babaszobás bejegyzésed a naplómban!!!!!!!!!!!!:))))))))

    VálaszTörlés
  3. Ez az ugrálóvár tuti tipp! Csak mondd meg, melyiknél alkalmazzam ezt a szuper-ötletet? Az október 17-én születetteknél, a december 16-án születettnél vagy a február 27-én születettnél?
    Jó buli lehetett, az már szent!
    Puszi, Szilvi

    VálaszTörlés
  4. Hát akkor itt is, még egyszer, ISTEN ÉLTESSE A NAGY, KÉTÉVES LÁNYOKAT!:) Nagyon jók a képek, már csak azért is, mert gyönyörűek az alanyai! Ágnes, te is nagyon jól nézel ki!

    Múltkori bejegyzésedre szeretnék reagálni az ételekkel kapcsolatban. A ketchup eltevése nem nagy ördöngősség, bár eddig én is csak kísérleteztem. De most kitaláltam egy - úgy néz ki - nagyon jó receptet. tartósítószer, igaz, hoyg kell bele, különben megromlana, de azt hiszem, az a kiskanálnyi szalicil, amit belekavarok az egészbe még mindig nem annyira rossz, mint a sok többi akármi, ami a vásárolt dolgokban van. Ha érdekel, hoygan készítettem (mert tulajdonképpen nem recept, nincsenek adagok), szívesen leírom!
    Vinetaként nem hinném, hogy ismerik nálatok a padlizsánt, mert ez a zöldségnek a román neve tulajdonképpen, kissé magyarosítva. Itt nálunk viszont már annyira beivódott a köztudatba, hoyg a piacon ha padlizsánnak kérném, néznének, hogy honnan szálltam le. :d
    Amit mi leggyakrabban készítünk belőle az a padlizsánkrém, amit szintén szívesen leírok, csak mondd meg, hová küldjem. mert azért nem kellene - azt hiszem - itt a naplóbejyegyzéseket töltsem velük! De ha nem baj, ide is leírhatom őket! Sőt, még más recepteket is, ha gondolod!:)
    No, ennyi voltam, felébredt Boróka. Rendes volt, hogy eddig aludt, bár Kriszta már jóval előtte felkelt!
    Puszi mindannyiótoknak!
    Edith

    VálaszTörlés
  5. Szia, Ágnes, ismét én.
    Most vettem észre, hogy betetted az archív bejegyzéseket is. Nem árulnád el nekem is, ha megkérlek szépen, hoyg hogyan sikerült a megfelelő dátumok alá beilleszteni? Külön-külön be kell állítani mindegyiknél? Mert ha én most írok, mindent a szeptemberhez tesz. és ezt még nem fedeztem fel, hyog hogyan működik.
    Előre is köszi, ha tudsz segíteni!
    Puszi: Edith

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes