3

Hanna 3 hónapos


..és hogy vártam már erre a bűvös hármas számra hiszen minden tapasztalt kismama azzal nyugtatgatott a kezdeti nehézségek idején, hogy a harmadik hónap után a gyerek könnyen kezelhető lesz, kiismerjük egymást és csupa öröm lesz az életünk.
Van benne némi igazság hiszen mostanra már kapok visszajelzéseket a kicsi lánytól,hogy csak a legkedvesebbet említsem, mosolyt, kacagást,gügyögést. Együtt énekelünk és ezt szó szerint értsd, mert amikor valami csacska szöveget énekelek ő rögtön a saját lehetőségeihez képest csatlakozik.

Megtanultan a babamasszázs fogásait. A meglehetősen lelkes körzeti védőnő jött házhoz három alakalommal, hogy szakszerűen gyömöszölhessem eztán a babát. Imádja Hanna és én is imádnám ha nekem csinálná valaki de persze ez csak remény marad.. Úgy tűnik már most igaz az az állítás miszerint az anyák a saját be nem teljesült vágyaikat próbálják viszontlátni csemetéjükön azaz majd Hanna biztosan légi utaskísérő vagy ami még valószínűbb híres színésznő lesz valamikor. Ha mégsem akkor legalább nem kell könyörögnie egy kis masszírozásért úgy,mint az anyjának.

Persze továbbra is kialvatlanságban szenvedek, nehezen szokik hozzá a szervezetem a hajnali szoptatáshoz való felkeléshez és bár Hanna egyre hosszabbakat alszik az esti fürdetés után, még mindig nem eleget ahhoz, hogy én is friss és fitt legyek reggelre. A rendszertelen alvás következménye lehet a hallucináció is. Történt ugyanis, hogy az egyik kora hajnali szoptatás után ahogy visszamásztam a hitvesi ágyba, a szekrény alján egy villogó szempárra lettem figyelmes. Arról is meg voltam győződve, hogy az a valami mozog így nem tétlenkedtem, mélyen alvó férjemet felébresztettem akit szemüvegének felvétele után meggyőztem arról, hogy a szekrény alatt kígyó van.
Arany ember az én férjem, mert rögtön elemlámpát fogott és megnéztük, hogy mi az a valami aminek világít a szeme és mozog is.Elárulom..ruhafogas volt és a kinti lámpa világította meg a fém részeit. A mozgást nem tudom mivel magyarázni... Zoltán csak annyit mondott: Kimerült vagy kedvesem..próbálj meg aludni...vagy valami hasonlót.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes