Hanna 4 hónapos


...és már kész hölgy. Sokat mosolyog és a hangos kacagást -amit eddig csak Johnson és Pampers pelenka reklámokban halottam- is gyakorolja. Mindent a szájába vesz mert ahogy a doktor bácsink mondta ebben a korban a száj a tapintó szerve a babáknak. Vannak babák akik kezdettől fogva átaludják az éjszakát, aztán vannak olyanok aki 3 hónaposan biztosan és nagyon kevés olyan aki még 4 hónaposan is kétszer kér anyatejet. Hanna is ezek közé tartozik azaz még mindig karikás a szemem az álmosságtól és legnagyobb vágyam, hogy 8 na jó..csak 6 órácskát aludhassak egyhuzamban.
Valakinek van valami jó módszere???????
Egyik ismerős mondta amikor nyafogtam a kimerültségtől, hogy na ja...régen anyáink, nagyanyáink idején egy ember kellett négy gyerek mellé..ma pedig négy felnőtt kell egy mellé.
Újabb oltáson vagyunk túl, Hanna kis fáziskéséssel de megérezte, hogy valaki a combjába szúrt és persze amolyan lányosan visított is. Doktor bácsi ilyenkor kiiszkol a lakásból és rám marad a feladat, hogy meggyőzzem a kicsit, hogy minden az ő érdekében történt. Sajnos annyira féltettem egész nap a jobb combját, nehogy megnyomjam, hogy sikerült pont arra az oldalára fektetni délután, így újra kezdhettem a nyugtatást. Szídtam magam amiért nemcsak számolni nem tudok de a jobbot is összekeverem a ballal.

Elkezdtem sportolni. Bizony bizony itt az idő, hogy visszanyerjem versenysúlyomat. A közeli uszodába járok hetente kétszer aquafitnessre. Mivel este vannak az edzések, Zoltánra vár a feladat, hogy vigyázzon Hannára. Többnyire csak az álmára kell vigyázni de volt olyan, hogy felriadt Volt, hogy teljesen kimerülve találtam rá mindkettőjükre.


Voltunk EU csatlakozást ünnepelni. Babakocsival majd amikor rossz néven vette, hogy nem lát ki -babakendőben. Mondanom se kell, hogy az Andrássy út sztárja volt.
Bizony bizony..4 hónaposan és két naposan lett Hanna EU-s állampolgár de ami ennél sokkal fontosabb vasárnap anyák napja....az én életemben az első olyan amikor nemcsak én köszöntök és köszönök...
Mindig is tiszteltem, szerettem anyukámat amiért felnevelt, gondoskodott rólam de igazán csak most, hogy anya lettem tudom azt, hogy micsoda feladat a törődés, gondoskodás. Másképp ünnepelem majd őt ezen a vasárnap és ezt Hannának köszönöm.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes