Kimenő


Megtaláltuk álmaink játszóházát. Mert mi kell annál több, minthogy közel legyen, jól felszerelt, igényes legyen és az ára se legyen borsos. Hanna nem is várta meg, míg regisztrálom, kulcsot kapok, -azonnal bemászott a terem közepére, szokásos örömsikolyok közepette. Hihetetlenül jól érezte magát, kapkodtuk a fejünket a sok klassz játék láttán és eldöntöttük, amíg ilyen vacak az idő, ott a helyünk akár minden nap. Zoltánomat is megkérem, egyszer kétszer menjen el Hannával de attól félek, belemerülne a játszásba és Hanna nem tudná fegyelmezni...

Ma nem bírtam tovább és idecsaltam anyukámat, hogy vigyázzon Hannára amíg én kedvenc bevásárlóközpontom kiárusításán kiélem vadászösztönömet. Utoljára Párizsban éreztem ilyet, ott aztán megőrülnek a nők a leárazás ideje alatt és persze én is velük őrültem..ilyenkor kiszárad a szám és a pulzusom az egeket veri...Most is így volt...és jaj de nagyon jó volt.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes