Aranykönyv




Aki ismer, az tudja, hogy előszeretettel veszek részt pályázatokon, kreatív játékokban, mert az az elméletem, hogy aki mer az nyer. A lányokat is biztatom, hogy ha az érdeklődési körükhöz  illő kihívásba botlanak, akkor pályázzanak, induljanak rajta. (Persze egyre ritkábban hallgatnak rám, de hát abban a korban vannak, amikor kb semmi nem jó, amit én mondok...)

Most nem részletezem  mennyi minden hullott az ölembe a pályázatoknak, játékoknak köszönhetően pedig meglepődnének sokan szerintem. Mondjuk az  "ölembe hullott" kifejezés nem is helyénvaló, mert ezek többnyire nem olyan játékok voltak, amiért csak meg kellett nyomni egy gombot, hanem valamit tenni is kellett értük. Videót készíteni, esszét írni vagy valamilyen kreativitást igénylő feladatot megoldani. 

A legutolsó is ilyen volt, vagyis elég sok munka volt vele és elég sokáig is tartott. És mivel sikernek KÖNYVelem el. megosztom itt a blogban. 

Tavaly év elején a Cookpad receptes oldal egy olyan játékot hirdetett meg, aminek az volt a lényege, hogy aki minden egyes héten feltölt egy receptet és ahhoz fázisfotókat is mellékel, annak év végén az 52 receptjét könyv formájában elkészítik és megkapja ajándékba.  Elég szigorúak voltak a feltételek. Tényleg nem lehetett elmulasztani egyetlen hetet se. Ha kimaradt egy akkor a játékos könyörtelenül kiesett. Mondjuk, akivel ez a kihívás elején történt meg talán nem annyira volt mérges, mint az, aki év vége felé felejtett el feltölteni receptet és így nem készült el számára a privát szakácskönyve. 

Nevet is adtak a kezdeményezésnek: Aranykönyv 2020 kihívás

Emlékszem egy szegedi kiruccanásról tértünk haza éppen és az autópályán pörgettem a híreket, eseményeket, fb posztokat és akkor láttam meg és olyan izgalomba jöttem tőle, hogy elhatároztam, hogy egy életem egy halálom, csatlakozom ehhez a kihíváshoz, mert ki ne szeretné a kedvenc receptjeit egy kötetben látni viszont.

Az előkészületeket megtettem, a naptáramba jó előre beírtam emlékeztetőnek, hogy "Cookpad receptet feltölteni!" 





Már nem emlékszem mennyien indultunk neki ennek a kihívásnak, de minden héten kaptuk a visszajelzést, hogy hányan maradtunk játékban,  vagyis azt is hányan estek ki és ahogy haladtunk előre a hónapokkal, egyre jobban éreztem, hogy nem szeretnék köztük lenni. Különösen kellett figyelni nyaralások idején, amikor a rutinná vált dolgok háttérbe kerülnek. Ilyenkor előre dolgoztam, hogy csak egy gombnyomással közzé tehessem a receptet. 

Az is jó volt, hogy a fotózásra kaptunk időkorlátot vagyis csak arra kellett figyelni, hogy év végére minden fázisnál legyen legalább egy kép. 

A lányok ez idő alatt természetesnek vették, hogy a főzés folyamatát fotózom, van amikor kedvesen besegítettek és a készétel fotózásánál is adtak tanácsot. Meg persze drukkoltak és kérdezgették, hogy ugye nem felejtettem el a heti receptet. 

Végül kicsit több, mint 200 játékos teljesítette a kihívást. Köztük én is. És nemrég megérkezett az Aranykönyv, ami inkább könyvecske és bár kisebb, szerényebb külsejű, mint amire számítottam, mégiscsak jó érzés így együtt látni a kedvenceinket és talán érthető, hogy a konyhában lévő polcon  kiemelt helyre került. 




A Cookpaden egyébként Ágnes név alatt megtaláljátok mind az 52 receptet. 




You Might Also Like

0 megjegyzés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes