Fog(ó)as kér(d)és


Hanna holnap lesz hat éves.
Megkérdeztem tőle, hogy minek örülne igazán, mit szeretne a nagy napra. Kicsit gondolkodott majd annyit mondott:
-Egy olyan rágót, amit ha megrágtunk és elolvad, kiesik az első tejfogunk...
Ó drága Hannám. Hónapok óta fogacskáid foglalkoztatnak, annyira szeretnéd már, ha sok ovistársadhoz hasonlóan, neked is kiesne első tejfogad. Sietteted az egyébként is rohanó időt, nagylány lennél már kicsi lány. Most a fogtündért várod, később meg a herceged.
Szeretlek, de nem teljesítem vágyadat, nem segítek abban, hogy idő előtt "megöregedj". Ilyen rágó szerencsére nem kapható. Van helyette egy vers. Ha most nem is értékeled, ha akkora leszel,mint én vagy apukád, biztosan..
Kívánjuk, hogy legyen még sok-sok boldog születésnapod! És mindegyiken (igazi vagy majd nagyon nagyon soká műfogsorral, de mosolyogj úgy, ahogyan most is.



A.A. MILNE: HATÉVESEK LETTÜNK

Egyesztendős voltam,
épphogy elindultam.
Aztán kettő lettem,
épp, hogy megszülettem.
Hároméves lettem,
én voltam? Nem értem.
Négyesztendős múltam,
s nem volt semmi múltam.
Évem száma öt lett,
nem volt bennem ötlet.
De most, hatéves vagyok,
és okos vagyok nagyon, nagyon,
így azt hiszem, ezt a kort már
soha-soha el nem hagyom!

You Might Also Like

8 megjegyzés

  1. Kicsit pityergek és mosolygok is egyszerre...
    Az apa!

    VálaszTörlés
  2. sziasztok!
    én is csatlakozom az előttem írókhoz...

    VálaszTörlés
  3. ...drága Hanna!:)
    Nagyon meghatóan írtad le,Ági!:))

    Puszillak,

    Timi

    VálaszTörlés
  4. Drága Hanna!
    Nagyon boldog születésnapot kívánunk neked!

    Kívánunk neked továbbra is ilyen boldog,szeretetteljes gyermekkort:)

    Legyél mindig ilyen mosolygós,barátságos,közvetlen,bátor kislány,mint amilyen most vagy!

    Gyönyörű napot mára nektek.Bár biztos vagyok benne,hogy szüleid gondoskodtak efelől:)))


    Puszilunk,

    A Nagy család,Erdélyből

    VálaszTörlés
  5. Isten éltesse a nagylány! :)

    VálaszTörlés
  6. Drága "kicsi" Hanna!

    Mi is nagyon nagyon boldog születésnapot kívánunk Neked! Legyél mindig egészséges, vidám, és olyan érdeklődő, értelmes, cserfes Lányzó, mint amilyen most vagy!

    Remélem, mihamarabb újra látunk! Sok puszi.

    Vivien, Gábor, Zsófi és Kincső :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Hanna!
    nagyon boldog születésnapot kívánunk Neked!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy benéztél hozzám! Köszönöm, hogy időt szakítottál blogomra. Külön öröm, hogy eszedbe jutott valami, amit meg kell osztani velem és a többi olvasóval. Írj bátran! Általában ugyanitt, a megjegyzések rovatban válaszolok a levelekre, úgyhogy ha kérdést teszel fel, nézz vissza kérlek.

Szeretettel,

Ágnes